Daehli Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Hei. Jeg kom over en artikkel jeg syntes var litt genial (VG.no) hvor det ble gjort utregninger og laget hypoteser på om julenissen kan eksistere: "Hvordan skal så Julenissen sørge for at snille barn får gavene sine, og redde jula nok en gang? For å utrede dette viktige spørsmålet samlet nettavisen forskning.no fire av landets skarpeste forskere; astrofysiker Knut Jørgen Røed Ødegaard, fysikkprofessor Gaute Einevoll, matematikkprofessor Nils Lid Hjort og nisseekspert Ane Ohrvik." "Det finnes som nevnt en rekke useriøse og spekulative påstander om Julenissen. Den mest uholdbare av disse er nok at nissen simpelthen er pappa som kler seg om i garasjen." Jeg må si at jeg måtte le littegranne; selvfølgelig finnes Julenissen. Mvh. Nissens trofaste hjelper. Endret 22. desember 2004 av Dasset Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Nei. Noe mer konstruktivt kanskje? Hvorfor finnes ikke julenissen? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Kanskje det er en liten julenisse i hver av oss? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Nissen finnes, han henger på forumet her og går under navnet Psilocybe Lenke til kommentar
mylife Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Selvfølgelig finnes julenissen Hvordan kommer ellers gavene under juletreet!? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Selvfølgelig finnes julenissen Hvordan kommer ellers gavene under juletreet!? At ikke vi har tenkt på det før! Selvfølgelig finnes nissen. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg handler mine gaver, og legger de under treet selv. Så da må jo spørsmålet være, hvem legger gavene i butikkene? Lenke til kommentar
acon Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Ja han finnes... det er nemlig meg God jul alle sammen! Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Ja han finnes... det er nemlig meg God jul alle sammen! God Jul nissen, du har vel lagt merke til at jeg har vært alt for snill i år. *gaver* Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Nei. Noe mer konstruktivt kanskje? Hvorfor finnes ikke julenissen? Kommer jo ann på hva du kvalifiserer som julenissen da. Om han er en fyr i rød drakt som bor på nordpolen osv osv, så finnes han ikke. Regnes han som faren din utkledd i nissedrakt finnes han, ja. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Om han er en fyr i rød drakt som bor på nordpolen osv osv, så finnes han ikke. Hva vet du om det egentlig? Tenk HVIS Julenissen virkelig fantes, og han er på nordpolen? Tror jeg hadde svimt av hvis julenissen kom flygende forbi vinduet mitt på en slede.. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Om han er en fyr i rød drakt som bor på nordpolen osv osv, så finnes han ikke. Hva vet du om det egentlig? He he. Min egen logiske sans er nok for meg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Om man tror på nissen er vel individuelt. Selv tror jeg på nissen.. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Vårrengjøring. Endret 6. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Er ikke noe nissenist jeg nei Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Denne synes jeg er bedre! http://www.humor911.com/innslagID.aspx?innslagID=268 Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Syns vi bør vise Julenissen respekt jeg. En dag tar nissen hevn for at dere ikke trodde på han! Så jeg tror på han. Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Kanskje det, Kanskje det.. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 http://en.wikipedia.org/wiki/Santa_Claus God "coverstory" :-) Hvis alle visste at han eksisterte, ville sikkert USA bombet han som terrorist, og bin laden gått i jihad, OG alle tyver i verden hadde reist til nordpolen. Så, en god coverstory er viktig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå