-Teddy- Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Har testet en stund uten Logitech's driver og, samme problemet. Sjekket på kalibreringen, istedet for å gå til 1000 eller noe, så går den til 800 når jeg drar stikka ti høyre på noe sånn måle greier. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Har fortsatt problemet, tror jeg skraper stikka og kjøper meg en ny en jeg. Eller er det noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Ok, første gang jeg har hatt en "frippel" post. Har testet endel mer, og har kommet til at stikka oppfører seg som at "senterpunktet" i stikka skulle være ca 30% mer "nord og vest" enn det den faktiskt er. Altså er det ikke lenger bare høyre / venstre men også opp / ned. Men allikevel er det ikke slik at jeg må ha deadzone på 30%, den nøyer seg med 14% pga slark, for når stikka står i senter flyr ikke flyet automatiskt opp / ned eller høyre / venstre. Det må da være et slags verktøy jeg kan bruke for å stille på dette? Det er jo klart at det er noe feil på programvaren hvis det holder å bare plugge ut / inn stikka så funker det igjen!? Jeg titter meg om etter en ny stikke, men håper på å kunne fikse den jeg har da. Noen tips? Programmer jeg kan bruke? Andre drivere? Jeg er klar over at det kun er lov med to "bump" med 24 timers mellomrom mellom hvert, jeg kan jo alltids starte en ny tråd istedet for å fortsette her, men tipper at det er bedre å fortsette her. Hjelp? EDIT: Lagt til info Endret 28. februar 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Det høres jo ut som om det er noe galt med kalibreringen, uten at jeg kan hjelpe noe mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå