harald_ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Jeg sitter her med en Dell Inspiron 510m med 1,6GHz (Dothan) CPU. Når jeg kjørte windows XP så klokket maskinen CPUen ned automatisk når den gikk på batteri og jeg bare surfa osv. Men nå har jeg instalert win2k og nå virker det ikke som om dette funker på samme måte, selv om jeg har innstallert quickset programvaren fra dell. Er det rett og slett ikke støtte for dette i windows 2000 eller er det jeg som surrer/gjør noe feil? Endret 22. desember 2004 av harald_ Lenke til kommentar
petterg Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Funker med w2k på min sony laptop, så det har vel noe med drivere å gjøre. Fant du drivere for w2k eller bruker du xp drivere? Mulig xp driverene ikke kan brukes på w2k. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Det fulgte med en CD med drivere, og der velger jeg min laptop og win2k som OS, også kommer den opp med en liste med alle driverne jeg trenger, så jeg skulle da tro det var korrekte drivere. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Kanskje søke etter drivere hos intel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå