RBW Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Commodore 64 på én brikke Den legendariske datamaskinen Commodore 64 har nå fått sin renessanse i form av en brikke integrert i en spillkontroll. Les artikkelen her Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) oi oi... Impossible mission Hvor kan så denne herligheten kjøpes? Endret 22. desember 2004 av DragonFlyer Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Wohoo! Summer Games, Winter Games og sist, men ikke minst Jumpman Junior! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 oi oi... Impossible mission Hvor kan så denne herligheten kjøpes? qvc? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Noen bilder http://www.jbrain.com/vicug/gallery/c64dtv Slipper ikke unna modifisering den heller http://www.dtvhacking.info/ Endret 22. desember 2004 av taz Lenke til kommentar
tbend Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hehe, hu kommer til å bli rik på gammel teknologi.. At det er mulig Lenke til kommentar
Jonah Hex Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Nostalgitripp; jeg tyr til tårene!!! Noen må ta denne inn til Norge slik at "old geezers" som meg kan få oppleve ungdommen igjen!! Lenke til kommentar
UAM Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Har kost meg med C64 spill i mange år på PCen. Den flotte emulator ccs64 samt over 600 nedlastede spill har sikret det. Emulatoren finnes her http://www.computerbrains.com/ Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Tøft Men skulle gjerne sett flere/andre spill i herligheten Forslag til alternative spill: -International Karate+ -Commando -Arkanoid/Krackout -Bomb Jack -Boulder Dash -Green Beret (Bruker alarmen fra dette spillet som vekkerklokke!) -Last V8 - "Return to base immediately!" -Rick Dangerous -Up'n Down Men når det er sagt, så finnes det jo en fantazillion gode, morsomme spill til C64, så det er vel ikke lett å velge ut bare 30 stk Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 hmm, er ikke dette urgammle nyheter? Mintes å ha lest om dette for flere måneder siden et sted, om ikke her på gamer/hardware. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Er vel gamle nyheter men den har ikke vært i salg før nå. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Synd at spillene loades så fort på denne saken, hadde vært mer nostalgi om man måtte koble til kasttspiller, vente i 30min, for så å håpe at spille funker. Uff Nei takke seg til PC Lenke til kommentar
eln Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Kong Basse: har du kjøpt den? isåfall hvor? Lenke til kommentar
opticus Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Synd at spillene loades så fort på denne saken, hadde vært mer nostalgi om man måtte koble til kasttspiller, vente i 30min, for så å håpe at spille funker.Uff Nei takke seg til PC oh yeah dette har nok trent opp tolmodigheten til mange. evt brukt den opp på et tidlig tidspunkt i livet Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Wohoo! Summer Games, Winter Games og sist, men ikke minst Jumpman Junior! Oi, oi.. denne MÅ jeg bare ha! Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Skulle gjerne sett den med Last Ninja 1 og 2 Lenke til kommentar
~inso Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 altså... hvorfor ikke bare hive inn en bråte med spill på denne? plass er da ingen problem. Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Er vel gamle nyheter men den har ikke vært i salg før nå. True, tenkte over det jeg også da jeg så nyheten. Jeg tror jeg leste om den på TG i år hvis jeg ikke tar helt feil... Men uansett, det er en koselig oppfinnelse. De skulle lagd sånn av NES og SNES også. *nostalgisk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå