_Zw_ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hei! Jeg har windows XP, og den har begynt å kjøre scan disk (CHKDSK eller hva d sto) Hver gang maskinen starter Det er iriterende, hvordan skrur jeg av det? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg går ut ifra at du skrur av maskinen ordentlig hver gang? (Start > Avslutt > Slå av maskinen). Hvis du ikke gjør dette starter nemlig Scandisk neste gang maskinen starter opp... Lenke til kommentar
_Zw_ Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg går ut ifra at du skrur av maskinen ordentlig hver gang? (Start > Avslutt > Slå av maskinen).Hvis du ikke gjør dette starter nemlig Scandisk neste gang maskinen starter opp... avslutter altid maskinen rett.. Scandisk kommer til å med når jeg velger start maskinen på nytt :S Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) 1) Du har klart å sette en instilling om at den alltid skal kjøres (sjekk f.eks. start - run/kjør - msconfig - Startup/Oppstart). 2) Feil på disken din. (Bad Sectors, eller lignende). Edit: Anbefaler backup av kritiske og personlige data. Endret 22. desember 2004 av JohnRichard Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hadde det problemet jeg og en gang, jeg fikk det problemet etter jeg hadde satt i et nytt hovedkort, eller så var det minne. Jeg måtte formatere maskinen, og etter det har det fynket som som det skal. Lenke til kommentar
mylife Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Scandisk dukker gjerne opp som tidligere nevnt om man bare skrur av med svenskeknappen. Den kommer gjerne OFTE om en av dine harddisker er i ferd med å "ta kvelden". Det er min erfaring. Har en 200gb Western disk nå som jeg får Scandisk på slik du gjør. Den har ikke mange dagene igjen. Ta backup av det du kan å kassêr den disken. Blir gjerne noen klikkelyder i disken før den går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå