Edstro Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Nå har eg ikke winxp men eg spør for det om. Tenk det at du har nettop kjøpt deg en ny maskin med winxp lisens og cd. Så går der 2-3 år så kjøer du deg en ny pc så bruker du samme cden og lisensen på den nye pcen eg menner dette skal gå for du skifter bare på en måtte hardware. Men så tar du den gamle pcen og starter du den opp! Hva trur dere skjer da? Nå tenker eg ikke på noe piratkopiering eg bare lurer for eg har min egen mening og at dette ikke skal gå!? Men det blir litt rart at du kan aktivere samme lisens på 2 pcer for da har du jo en lisens på 2 maskiner. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Da vil du få beskjed om at den lisensen allerede er brukt når du prøver å registrere deg. Det du må gjøre da er å ringe microsoft support, og forklare situasjonen (hvis de idetheletatt gidder å høre på den), så får du en kode som du bruker til å registrere "via phone". Microsoft får haugevis av sånne spørsmål hver dag, så det er sjeldent de tar seg bryet med å spørre hvorfor du skal ha en ny kode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå