tibbs Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Har installert XMMS i FC3 men får ikke spilt Mp3-filer. Er klar over at man må ha en plugin og har forsøkt å installere det men uten noe resultat. Når jeg går inn i preferences ser jeg at det er en plugin der, men hva skal jeg så gjøre videre for at det skal fungere? Edit: Det hjelper ikke at det er besvart ørten ganger tidligere da det er lettere å vinne i lotto enn å få opp et resultat i søkefunksjonen uten feilmelding om at man må vente 20 sek før man prøver på nytt. Når dette gjentar seg hele tiden gir man opp å søke. Endret 22. desember 2004 av tibbs Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Har du lyd ellers i KDE? (eller hva du nå enn bruker) Jeg har ikke så veeldig peil på linux, men det kan hende du må kjøre lydkort module greia di. Hvis du har Live kort, så kjør "modprobe emu10k1" som root. Kan hende du trenger en sånn Mixer også. Jeg bruker en som heter Alsa. Den funker ganske bra. Håper dette ga litt mer innsikt Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Når jeg kjører den der "test lyden"- greia i Fedora er det lyd i høyttalerne ja. Bruker Gnome. Endret 22. desember 2004 av tibbs Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Du har skrevet yum install xmms-mp3 ? Det skulle være alt, mulig du må restarte xmms. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Har installert XMMS i FC3 men får ikke spilt Mp3-filer. Er klar over at man må ha en plugin og har forsøkt å installere det men uten noe resultat. Når jeg går inn i preferences ser jeg at det er en plugin der, men hva skal jeg så gjøre videre for at det skal fungere? Edit: Det hjelper ikke at det er besvart ørten ganger tidligere da det er lettere å vinne i lotto enn å få opp et resultat i søkefunksjonen uten feilmelding om at man må vente 20 sek før man prøver på nytt. Når dette gjentar seg hele tiden gir man opp å søke. Har du installert denne RPM'en? http://ftp.freshrpms.net/pub/freshrpms/fed...fc3.fr.i386.rpm Endret 22. desember 2004 av Gimper Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg installerte XMMS med å skrive yum install XMMS og etter at jeg restartet lå programmet i menyen. Skal jeg kjøre yum install XMMS-mp3 i tillegg? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Skal jeg kjøre yum install XMMS-mp3 i tillegg? Ja. Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Har du installert denne RPM'en? http://ftp.freshrpms.net/pub/freshrpms/fed...fc3.fr.i386.rpm Takk alle sammen. Gimper,... den hjalp ja. Nå ljomer låtene ut av høyttalerne. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Edit: for seint. Endret 22. desember 2004 av Gimper Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Yepp, man må vel legge til freshrpms hvis man skal få xmm-mp3 gjennom yum. Vil samtidig anbefale å gå innom www.freshrpms.net og enten laste ned apt-get eller legge til freshrpms i yum. Da blir livet lettere for en fedora-bruker Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Takk for tipset, .... skal gjøre det. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Yepp, man må vel legge til freshrpms hvis man skal få xmm-mp3 gjennom yum. Vil samtidig anbefale å gå innom www.freshrpms.net og enten laste ned apt-get eller legge til freshrpms i yum. Da blir livet lettere for en fedora-bruker *warning* apt-get + 64-bit => kluss!!! Tenkte jeg bare skulle nevne det... Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Finnes det ingen 64-bit versjon av apt-get, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå