vertikal Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Noen som har erfaring med gode kjølere m/vifter, isåfall hvilken skal jeg velge til en amd xp1900 asus a7v333 hk. Kjøleren MÅ kjøle bra, men samtidig ikke bråke for mye. Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Det kommer vel egentlig helt ann på om du skal OC eller ikke, men jeg tror jeg kanskje ville gått for en silent viking. Hår hørt mye bra om de Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Hvis du skal overklokke litt eller kjøre omdreidningene på vifta ned til "lydløs" vil jeg anbefale deg en Alpha CPU kjøller(AL8045), som fåes på microplex.no Den kommer uten vifte så da kan du velge blandt de 80mm viftene de har. 80mm vifter = mindre støy og mer kjøling en 60mm "standard" kjølevifter. Selv har jeg en Papst 80mm vifte på den. Fungerer uuutmerket :smile: For å si det sånn så overgår skjermkortvifta og hdden cpu vifta en lang gang. Jeg har selv en XP1700+@1900+ [ Denne Melding var redigert av: ostepopp på 2002-06-05 21:18 ] Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Enig med Ostepopp. Andre kraftige ribber du kan benytte er Thermaltake's AX7 og Swiftech's MCX462. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå