lokeland Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Holder på å lage en gjestebok, men trenger en sak som finnes her når man skal poste et innlegg eller svar. Jeg trenger en funksjon som gjør at når man trykker på det og det smiley-bilde, legges f.eks. '' til i et textarea som heter 'melding'.. Kunne også trengt en slags metode å sjekke om BB-kode tagger er lukkede eller ikke. Og at når jeg poster får jeg opp en promt som forteller meg at ikke alle taggene er lukkede! Noen som kan tenke seg å hjelpe meg? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Se på hw.no's egen funksjon, og skjønn hvordan den funker! Så lager du din egen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Nettopp det jeg har gjort, men den inneholder så mye annet som jeg ikke skal ha og osm jeg ikke helt skjønner hvordan renske ut.. Og jeg kan ikke så mye JS.. Kan programmering og PHP så jeg forstår jo en del av det da.. Endret 23. desember 2004 av brainbug90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå