SpeZii Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Har kjøpt nytt hk og skjermkort(pov6800gt)men det står under oppstart der skjermkort navnet skal stå:scaning devices,no bios innstaled?? Endret 22. desember 2004 av SpeZii Lenke til kommentar
sixx Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Du trenger ingen "bios" til skjermkortet(hva nå enn du mener...) Det er bare å sette inn kortet, innstalere driver så virker allt... Lenke til kommentar
SpeZii Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 pleier det ikke å stå skjermkort navnet eller versjonen under oppstart av pcen da? hos meg står det scaning bios... så kommer det opp at jeg ikke har noe bios for skjermkortet??? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Trenger ingen ny bios til POV kortet,bare sørg for å ha nye drivere til hovedkortet og skjermkortet. VIA Chipset 4in1 Driver. Hovedkort driver. ForceWare 67.03 Win2K/XP Official. Skjermkort. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 pleier det ikke å stå skjermkort navnet eller versjonen under oppstart av pcen da? hos meg står det scaning bios... så kommer det opp at jeg ikke har noe bios for skjermkortet??? Har du satt i ekstra strømmen til skjermkortet(molex kontakta). Lenke til kommentar
SpeZii Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 pleier det ikke å stå skjermkort navnet eller versjonen under oppstart av pcen da? hos meg står det scaning bios... så kommer det opp at jeg ikke har noe bios for skjermkortet??? Har du satt i ekstra strømmen til skjermkortet(molex kontakta). Ja den står i... Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Prøvd å resette bios på hovedkortet(clear cmos)? Lenke til kommentar
SpeZii Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Kan det være noe feil med biosen min da? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Da går jeg tom for ideer,har samme kortet selv og har ikke hatt noen problemer med det. Nyeste bios? Et par ting i bios som bør være på. Init display first> VGA Allocate irq to vga eller assign irq to vga. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Spør du meg er topic feil Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Kan det være noe feil med biosen min da? Du har sikkert en kompis som har ei marskin du kan teste kortet i. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Hva er problemet egentlig? Hvis kortet funker i Windows og til spilling så er det lite å bry seg om hvis kortet ikke står ved oppstarten. Har ikke selv sett etter det men kan jo ta en titt selv! PS! Nope skjermkortet skal ikke stå ved oppstartet av maskinen din! Står bare scaning for IDE-Divaces og finner HDD og DVD-Rommen thats all! Endret 22. desember 2004 av Wooho Lenke til kommentar
SpeZii Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Hva er problemet egentlig? Hvis kortet funker i Windows og til spilling så er det lite å bry seg om hvis kortet ikke står ved oppstarten. Har ikke selv sett etter det men kan jo ta en titt selv! PS! Nope skjermkortet skal ikke stå ved oppstartet av maskinen din! Står bare scaning for IDE-Dicaces og finner HDD og DVD-Rommen thats all! det lagger i spill Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Du må huske at Nvidias toppkort krever 2 Molex kontakter for strømmutak. Last ned nye drivere fra www.nvidia.com (ikke brukt de som fulgte med skjermkortet) Har du slettet de gamle drivere før du la inn kortet? Husk å instalere AGP drivere også! Eller en formatering hjelper! Lenke til kommentar
SpeZii Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Du må huske at Nvidias toppkort krever 2 Molex kontakter for strømmutak. Last ned nye drivere fra www.nvidia.com (ikke brukt de som fulgte med skjermkortet)Har du slettet de gamle drivere før du la inn kortet? Husk å instalere AGP drivere også! Eller en formatering hjelper! alt det er gjort. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Da har jeg misforstått,trodde ikke du kom inn i windows i det heletatt. Nyeste driverne til skjermkort og hovedkort som foreslått over. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Emnetittelen er redigert til noe mer forståelig. Originaltittelen "Hva er feil?" sier ikke noe som helst om hva tråden handler om. Lenke til kommentar
SpeZii Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Emnetittelen er redigert til noe mer forståelig. Originaltittelen "Hva er feil?" sier ikke noe som helst om hva tråden handler om. det er den dummeste emnetittelen jeg noen gang har sett,prøv å se litt å samenling med det som står der da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå