Gå til innhold

hva er feil med skjermkortet mitt?

SpeZii

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
pleier det ikke å stå skjermkort navnet eller versjonen under oppstart av pcen da? hos meg står det scaning bios... så kommer det opp at jeg ikke har noe bios for skjermkortet???

Har du satt i ekstra strømmen til skjermkortet(molex kontakta).

Ja den står i...

Lenke til kommentar

Hva er problemet egentlig? :hmm: Hvis kortet funker i Windows og til spilling så er det lite å bry seg om hvis kortet ikke står ved oppstarten. Har ikke selv sett etter det men kan jo ta en titt selv! ;)

PS! Nope skjermkortet skal ikke stå ved oppstartet av maskinen din! Står bare scaning for IDE-Divaces og finner HDD og DVD-Rommen thats all! :yes:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Hva er problemet egentlig? :hmm: Hvis kortet funker i Windows og til spilling så er det lite å bry seg om hvis kortet ikke står ved oppstarten. Har ikke selv sett etter det men kan jo ta en titt selv! ;)

PS! Nope skjermkortet skal ikke stå ved oppstartet av maskinen din! Står bare scaning for IDE-Dicaces og finner HDD og DVD-Rommen thats all! :yes:

det lagger i spill :(

Lenke til kommentar

Du må huske at Nvidias toppkort krever 2 Molex kontakter for strømmutak. Last ned nye drivere fra www.nvidia.com (ikke brukt de som fulgte med skjermkortet)

Har du slettet de gamle drivere før du la inn kortet? Husk å instalere AGP drivere også! :)

Eller en formatering hjelper! ;)

Lenke til kommentar
Du må huske at Nvidias toppkort krever 2 Molex kontakter for strømmutak. Last ned nye drivere fra www.nvidia.com (ikke brukt de som fulgte med skjermkortet)

Har du slettet de gamle drivere før du la inn kortet? Husk å instalere AGP drivere også! :)

Eller en formatering hjelper! ;)

alt det er gjort.

Lenke til kommentar
Emnetittelen er redigert til noe mer forståelig. Originaltittelen "Hva er feil?" sier ikke noe som helst om hva tråden handler om.

det er den dummeste emnetittelen jeg noen gang har sett,prøv å se litt å samenling med det som står der da... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...