heggi Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Hr problemer med at enkelte filer eller mapper ikke vil la seg slette.. Får opp at de er i bruk av et annet program osv.. Dette vet jeg meed sikkerthet IKKE er tilfelle og blir ikke helt klok på dette.. Noen som har noen tanker rund dette? PS: kjører xp.. Lenke til kommentar
heggi Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 beklager enkelte stavefeil for de som ofte blir ergelig på det:) Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Det er sikkert media-filer du ikke får slettet, har jeg rett? Isåfall finner du fix her. Lenke til kommentar
heggi Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 Ja de fleste er media filer men enkelte er også mapper som ikke inneholder noen verdens ting.. Takker for hjelpen uansett :wink: Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Visst du har brenneprogram som f.eks Nero kan du prøve å slette via den. Har fungert fint det hos meg! Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Det med mediafiler (.AVI - uferdige divx'er) er ikke Windows sin feil, det er DivX pluginet som er mildt sagt dårlig programmert, hvis man har pluginet innstalert og bare markerer en divx i utforsker, bruker pluginet divx.dll og skal hente masse informasjon, og noen ganger krasjer explorer pga dette. Får håpe DivX 6.0 fikser dette :sad: Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Har sett problemet i NT, W2K og XP - antar det er en bug. Restart, så kan folderen/filen slettes. Lenke til kommentar
mhsalan Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 hvis du absolutt ikke får slettet filen fordi det kommer opp "acess denied" kan du starte opp pcn i "ms-dos ledetekst+sikkermodus". da går det an å slette den. Det funker i w98, vet ikke hvordan det er i w2k eller xp. Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 hvis det er snakk om ntfs, så er det bare å frese i en dos-oppstartsdiskett med ntfsdos.exe, eller må gudene vite hva programmet heter. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Det var det den het! Noen som har en url til ntfsdos? :smile: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: Den 2002-06-06 17:27, Cerwell skrev:Noen som har en url til ntfsdos? :smile: Jeg lover deg at hvis du benytter Google, så finner du det øyeblikkelig. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Og her var den :smile: : http://members.tripod.ca/shaohz/download/n.../ntfsdos30r.zip Lenke til kommentar
[RCG]Balthazar Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: Den 2002-06-05 18:15, heggi skrev:Hr problemer med at enkelte filer eller mapper ikke vil la seg slette..PS: kjører xp.. Hvordan sletter man mapper i DOS? *.* gjelder vel bare filer... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: Den 2002-06-13 19:10, [RCG]Balthazar skrev:Hvordan sletter man mapper i DOS? *.* gjelder vel bare filer... rd mappe - sletter md mappe - oppretter Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Hei! Jeg har en anelse om at dette skjer hver gang du starter opp maskinen?!? (at du ikke får slettet de, selv om du restarter) Da er det nok antakelig at det ligger i oppstarts filen. SÅnn at filen er i bruk og kan derfor ikke slettes.. Det er jo egentlig litt bra, hvis du tenker etter! *Dagens smarte ord fra Jørgen* :wink: MVH Jørgen Lenke til kommentar
Lord Pyrre Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Hvis det er XP trenger du ikke noe NTFSDOS eller lignende (hvorfor må alle begynne å blande in masse rare programmer altid) trykk f8 under oppstart så får du frem en meny der du velger sikkerhetsmodus med bare komandolinjen der kan du gjøre søik som borre sier Til Balthazar (personlig venn):Du av alle burde no kunne det der så mange ganger vi har gjort dette på din maskin med filer som ikke vil slettes. Lenke til kommentar
[RCG]Balthazar Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: Den 2002-06-13 19:34, Lord Pyrre skrev:Til Balthazar (personlig venn):Du av alle burde no kunne det der så mange ganger vi har gjort dette på din maskin med filer som ikke vil slettes. Da husker du kansje mappa med det gamle skrivebordet mitt? Jeg fikk sletta innholdet men ikke mappa ... "Ugyldig filnavn" sa windowsen om navnet på mappa ..( LOL ) Husker ikke helt hva jeg til slutt gjorde for å bli kvitt mappa, bare at det var myyye styr. Nå har vi kansje en lettere måte... Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 jeg fikk bare dette probbet med XP, bruker vanligvis 2k og der har jeg aldri opplevd det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå