Gå til innhold

Sneakpeak på Battlegrounds!


Anbefalte innlegg

Battlegrounds kommer selvfølgelig på alle serverne.

 

Grunnen til at folk sier at de kanskje går over til PvE nå er fordi de mener battlegrounds gjør at man får nok PvP uansett.

 

På PvP-serverne er det også noen Alliance og Horde zones hvor man ikke kan angripe fienden før de angriper deg. Dette gjelder som regel de store byene og level 1-20 zones. Resten av sonene er "contested" dvs at man kan angripe folk fra motsatt faction når som helst.

 

Selv foretrekker jeg PvP-servere. Alltid spennende når du kommer til en contested zone hvor du vet det er mye fiender og du må hele tiden kikke rundt og passe på at ingen sniker seg innpå deg :) (får samme følelsen som i UO i gamle dager når et rødt navn dukket opp i kanten av skjermen :ohmy: ) Anbefaler alle å prøve det en gang!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter mange års erfaring fra andre MMORPG's kommer jeg til å spille PVP..

 

Kan være gruelig kjedelig med det PVP systemet på PVE serverne.. Hvis du drar til fiendens land og skal slakte noen, så må du vente til de angriper deg før du kan angripe dem.. Kjipt ..

Les igjen. Det vil være akkurat samme situasjon på en PvP-server. Også her kan fienden stå og se på deg, og bestemme selv om de vil være med. Ganske enkelt fordi du da befinner deg i deres soner, og der er de trygge til de angriper. Akkurat som på PvE-server altså. I de omstridte sonene har du større mulighet til å angripe riktignok, men folk strømmer til på PvE-server også.

Lenke til kommentar

PvE er helt seriøst for kjerringer, dårligere tapere og folk som ikke tåler litt utfordring hvor litt uforutsette tinger skjer. Kommer det bort en fyr til meg og snakker om at han skal spille på PvE server kommer jeg til å spytte på han.

 

Meneh, ellers må alle ha en god jul :love:

Endret av Blakken
Lenke til kommentar
PvE er helt seriøst for kjerringer, dårligere tapere og folk som ikke tåler litt utfordring hvor litt uforutsette tinger skjer. Kommer det bort en fyr til meg og snakker om at han skal spille på PvE server kommer jeg til å spytte på han.

 

Meneh, ellers må alle ha en god jul :love:

Hoho, idiot... :roll:

 

God jul til deg å da. Digger PVP selv, men det inlegget der var bare - teit...

Lenke til kommentar

der skal jeg være enig, jeg spillte pvp på us beta, og det som var så morro der var det at en av de siste dagene så skulle jeg og noen jeg hadde blitt kjent med ut å drepe alliance, ( dette fordi vi ikke hadde hatt sjangsen til dette tidligere) Vi var hele 3 stk, meg tauren worrior, og to troll, husker ikke class, vi var alle på level 20-23 og vi var på vei, tok båten over til andre siden, men creeps kunne bli et problem, de var for sterke, så vi hoppa ned i vannet og svømte langs kanten hele veien opp, til vi fant en elv, da fulgte vi den innover, til slutt havnet vi LAAAANGT inne i human lands, tror vi greide å drepe 4-5 stk, så ble vi oppdaget :dribble: og det kom vel en 20-30 stk etter oss, noe som ikke ble så morro :tease: så ble vår lille gruppe opp delt, og de kom seg hjem i sikkerhet, mens jeg døde noen ganger, og var da enda i human lands, tror det tok meg 3 timer å bare komme meg ut av deres land og inn i orc basen nederst på kartet, jeg greide faktisk å dø 2 meter i fra inngangen til basen, hadde en skokk med folk etter meg :tease:

 

så dette er noe jeg ikke annbefaler dere å gjøre, men jeg må innrømme at det var kjempe morro å ta en "raid" med 3 stk.

 

og jeg fikk faktisk drept en elf, da ble jeg stolt, min første kill ( han var level 9 da, men husj) hehe

 

så jeg anbefaler PvP på det høyeste,pve hadde ikke gått på dette raid forsøket her.

her er print screen fra han jeg drepte :w00t:

post-172-1103992144_thumb.jpg

Endret av Abuser1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...