Gå til innhold

Sneakpeak på Battlegrounds!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir battlegrounds noe av det samme som Arenaen i GuildWars?

Eller blir det liksom "free for all". At alle bare kan storme hverandre?

 

De gamle in-game WoW filmene viste jo en stor arena med masse creeps, players og svære folk. Også var det en del tilskuer players(?) på tribunen.

Er dette i spillet nå eller? Det minnet liksom litt om arenaen i Fable til xbox.

Lenke til kommentar
Hm... Hater dette med å måtte velge server som enten er PVE eller PVP. Finnes det ikke en "everything goes" server? Altså en server hvor man gjør både quests, oppdrag osv, men sammtidig pvp?

Det er pvp på begge serverne. Den store forskjellen er at på PvP server kan man drepe og bli drept når man quester, fisker, slapper av løper osv. i contested zone.(noen har trodd at dette er Battlegrounds).

 

Mens man altså må være flagget for pvp på pve serveren.

 

På PvE serveren kan man altså:

 

Pvp raide

Arena pvp

Flagge for pvp

Duellere

Forsvare seg mot raids

og sist men ikke minst delta på Battlegrounds

 

Og man trenger ikke å bekymre seg for at de som er 20 lvl over deg dreper deg når du quester, fisker, e.l.

 

Les pvp/pve tråden som er sticky på toppen av siden... :p

Lenke til kommentar

PvP servere er mest for de som elsker og drepe de som er mange lvl's under seg, og de som foretrekker mer "hack'n slash" enn questing.

 

Derfor blir det nok PvE server på meg i og med at jeg syns questing er gøy. Synes selvfølgelig PvP kan være morsomt, men er litt surt og kunne bli drept nårsomhelst.

 

EDIT : Åja, battlegroundsene ser kongerå ut :thumbup:

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar
Men battlegrounds bør ikke ha noen innvirkning på hvilken server dere velger da, siden det er bare en liten del av spillet.

Tja. Jeg kunne tenke meg å velge PvP nettopp fordi det ble for lite av det på PvE (noe jeg bare følte), men så kom nyheten med Battlegrounds og hvordan det blir. Da tror jeg at jeg får tilfredsstilt den lille trangen til PvP likevel på en PvE-server.

 

Egentlig var jeg for PvE, men så følte jeg for PvP, men nå, etter at Battlegrounds kommer, vil jeg tilbake til PvE igjen. :)

Endret av CobraM
Lenke til kommentar

Etter mange års erfaring fra andre MMORPG's kommer jeg til å spille PVP..

 

Kan være gruelig kjedelig med det PVP systemet på PVE serverne.. Hvis du drar til fiendens land og skal slakte noen, så må du vente til de angriper deg før du kan angripe dem.. Kjipt ..

 

Skal være rogue og snike meg inn og backstabbe fienden.. Og kaste snøball på low-lvls :) (ikke drep folk som er 10 lvl's lavere en deg, det er bare lamt).

 

 

last ned denne wow- filmen

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=236

Endret av bte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...