aspyr Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg skal kjøpe denne shuttelen, så lurte jeg på om dette kortet vil passe inn... siden det har relativt stor kjøleribbe Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Ser litt for stort ut, men jeg kan ikke si noe helt sikkert. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Det er jo noen centimeters klaring fra agp sloten og til "veggen" da, men vet ikke akkurat hvor stor den er... (kan ikke måle heller, i og med at jeg ikke har en shuttlei nærheten nå) Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Kan jo nesten se ut som om kjøleren er 2 cm-2,5 cm høy. Lenke til kommentar
wildv Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Dette er den samme kjøleren som Zalman ZM80D. Det ER faktisk mulig å få plass til den i en Shuttle, men da må den monteres bak/fram. Jeg VET at det er mulig - jeg har en slik i min SN41G2. Det er altså mye billigere å kjøpe et "normalt" 9800Pro-kort og selv montere kjøleren på kortet. Lykke til! Endret 22. desember 2004 av wildv Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Montere den bak fram ? det hørtes litt vanskelig ut... har du noen bilder av dette ? er litt redd for å gjøre sånt med skjermkort Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Kan jo nesten se ut som om kjøleren er 2 cm-2,5 cm høy. Kjøleren er ca 3cm høy, mens plassen i shuttelen er mellom 2 og 2,5cm. Blir derfor noe trangt dersom kjøleren skal monteren korrekt Lenke til kommentar
wildv Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Sjekk denne linken venner! http://www.freewebs.com/sb65g2/zalmanzm80chp.htm Enkelt og greit... Passiv kjølt grafikk-kort i Shuttle. Jeg har prøvd det, og det var vellykket! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det er altså mye billigere å kjøpe et "normalt" 9800Pro-kort og selv montere kjøleren på kortet. Lykke til! Ultimate Edition er faktisk bedre enn "vanlig" PRO Lenke til kommentar
wildv Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Er den? Hva er forskjellen? Trodde ultimate edition-kortene til Sapphire bare var passivt kjølte kort jeg. (Har hatt et Sapphire 9600Pro Ultimate Edition selv...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå