Gjest Slettet+546574 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Heisan Jeg vet at FP ikke er det mest populære programmet bladt de som er gode på websider... men det er nå en gang det vi har på jobben. Jeg sitter og jobber med layers og sideoverganger (hva er dette på engelsk?), og lurer på følgende: Kan man få en link fra et lag til å åpnes i et annet lag - med en sideovergang? Eller gjelder disse sideovegangene kun for hele sider? Kan man få en link fra et lag til å åpnes i et annet lag ved å navngi dette, eller må man bruke Iframe? Eventuelt; kan dette løses i CSS-fila? Jeg har ikke lyst til å benytte frames, og helst ikke iframes, men må jeg så må jeg Jeg ønsker ikke at siden som åpnes legger seg over menyen som ligger i et layer. men legger seg pent og ordentlig til høyre for valgene. Endret 22. desember 2004 av Slettet+546574 Lenke til kommentar
phanti Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Har aldri vært borti layers i FP før! Hvilken FP versjon er det du bruker? Jeg fant ikke noe sånt i min 2002 versjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 FrontPage 2003. Masse nye morsomme features! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå