B|2bb3r Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Har et problem på jobben med en Exchange server (ikke satt opp av meg). Jeg har lagt til en bruker i AD i går, men han har fremdeles ingen aktiv e-post konto. Vel kontoen finnes når jeg går inn i Mailboxstore, dog når brukeren forsøker å koble til den via Outlook 2003 så er meldingen: Microsoft Office Outlook The name could not be matched to name in the address list Jeg har forsøkt å lete i AD og Exchange etter en setting som gjør at adressen tilføres adresselisten, det er ingen setting på som skulle tilsi noe annet. Om noen har en ide så er jeg meget takknemmelig. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Sammenlign arkfanen "e-mail addresses" på en bruker so virker og en som ikke virker i "Active Directory User and and computers". Ikke verdens beste tips men jeg har ikke exchange foran meg nå. Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Det har jeg allerede gjort, de er helt like i AD Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Etter et søk på microsoft.com/technet fikk jeg en del treff. Du kan jo se på denne. http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;837444 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå