jealei Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Vet noen om noen billige telefoner med kontantkort hun er ganske nærsynt så hun trenger STORE TASTER Hun trenger ikke en veldig avansert telefon men den kan ha: Funksjoner: -Kalender: Ja. -MMS: Ja. -GPRS: Ja. -WAP: Ja. -Kalkulator: Ja. -JAVA: Ja. -Email klient: Nei. -Spill: Ikke viktig. Form: -Format: alle former. -Vekt: Ikke viktig. -Antenne: Intergrert. Skjerm: Farge -Under 65000 farger. -Størrelse på skjerm: Helst litt stor pixlers. -Touchscreen: Nei. Pris: Jeg har mellom 0-500 kroner til rådighet. Diverse: -Merke:Det er det samma men hvis det hadde vært samsung så hadde det vært fint. -Kamera: ikke så viktig. -Videokamera: Nei. -Symbian: Nei. -triband: nei. -Infrarød port: helst. -Bluetooth: Nei. -Minne:Minst 10 kb. -Minnekort?: Nei. -Polyfoniske ringetoner: Ja. -MP3: Nei. -UMTS/3G: Nei. -Radio: Nei. Endret 22. desember 2004 av jealei Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hva med Nokia 3200. Den har over 10kb minne, men du mener kanskje 10mb, det har den ikke. Store taster er det litt dårlig med på den, men da er 3510i en telefon som har det. Den har dessverre ikke ir, ekstremt dårlig skjerm, og kvaliteten på telefonen er ikke akkurat bra. Om du kan putte inn litt mer penger er 3220 en bra telefon med gode taster, kamera, og det meste Lenke til kommentar
jealei Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Hei Jornan jeg har en nokia 3200 og hun syntes tastene var for små men hun er veldig interesert i 3510i Lenke til kommentar
Navy Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hadde 3510i før og den har bestemor fått.. Nå sitter hun sikkert på gamlehjemmet og sender sms til alle barn og barnebarn.. Hun er kjempefornøyd! Syns Nokia 3510i er den perfekte gamlingmobil jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå