So|o Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hei Har nylig skaffet meg NOD32 som jeg er veldig fornøyd med. Når virusdefinisjonene er oppdatert, får jeg en melding om dette på skjermen.. må trykke OK på denne hver gang for å få den vekk.. Er det mulig å endre innstillingene slik at jeg slipper å få denne meldingen på skjermen hver gang? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Kanskje sende ved et skjermbilde eller skrive hva det står? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Kanskje sende ved et skjermbilde eller skrive hva det står? Det står ikke noe annet enn at virus-definisjonene er oppdatert. Det er altså en bekreftelse på oppdateringen.. Litt irriterende å måtte trykke OK på dette hver gang Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hehe... For å være ærlig synes jeg at du er litt pirkete, det kan da vel umulig være verdens undergang å trykk ok en gang daglig? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Hehe...For å være ærlig synes jeg at du er litt pirkete, det kan da vel umulig være verdens undergang å trykk ok en gang daglig? hehe.. sant nok det, er ingen stor sak, men jeg synes det er unødvendig å måtte bekrefte beskjeden om at oppdateringen er utført.. Lenke til kommentar
nree Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hehe...For å være ærlig synes jeg at du er litt pirkete, det kan da vel umulig være verdens undergang å trykk ok en gang daglig? hehe.. sant nok det, er ingen stor sak, men jeg synes det er unødvendig å måtte bekrefte beskjeden om at oppdateringen er utført.. Hehe... samme problemet her Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvis noen har en løsning på dette, er jeg absolutt interessert. Jeg bruker NOD32 på HTPC-en, og det er noe dritt når det oppdatering av virusdefinisjoner popper opp midt i filmen. Lenke til kommentar
nree Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvis noen har en løsning på dette, er jeg absolutt interessert. Jeg bruker NOD32 på HTPC-en, og det er noe dritt når det oppdatering av virusdefinisjoner popper opp midt i filmen. Gå inn i Control Center -> Update -> Update -> Automatic update Da skulle meldingen være fjærnet men da må du oppdatere programet selv! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg vil jo ha automatisk oppdatering da.. Lenke til kommentar
nree Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg vil jo ha automatisk oppdatering da.. Jeg også så jeg driter i den meldingen... Lenke til kommentar
Obert Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Gå inn i NOD32 System Setup/General og kryss av for "Enable silent mode". Det skulle fikse "problemet". Lenke til kommentar
So|o Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Takker og bukker :-) . Skal prøve dette Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Virkelig fint å se at noen brukere endelig har fått øynene opp for dette geniale antivirus programmet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå