blackeyed Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Håper noen kan hjelpe meg med problemet.. Jeg klarer ikke connecte til usere på dc++, men jeg klarer jo å connecte til Hub`er? Lenke til kommentar
blackeyed Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Det kommer opp connection time out, når jeg connecter til usere... Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Regner med du står i active mode, og du er bak en router/brannmur. Da må du i så fall åpne en port til DC. Hvis du ikke vet hvordan du gjør dette, finner du kanskje instruksjoner til routeren din her. Du kan også velge passive mode i DC, men da vil du ikke kunne koble deg til andre brukere i passive mode. Endret 22. desember 2004 av Rikky Lenke til kommentar
blackeyed Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg har ikke firewall på, men jeg har en router. Netopia. Klarer ikje connecte til usere.. Har du noen annelse om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå