Luke Lovegroove Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 FOR en drittsang!!!!!!!!! Måtte bare få det ut. Nok en kjerring som klistrer på seg et "rockebabe" image som liksom skal være så kult for tiden. OMG dette suger bigtime. FORSVINN blondie! Ellers har jeg det fint Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Fint at du har det fint. Jeg har det fint nå som Idolbølgen har lagt seg. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Idol Maria er digg ... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Helt enig, jævlig dårlig sang... Men det er artig å se på Idol:p Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 jeg hater idol! det er no skikkli dritt! den eneste som har vært med og vikli kunne syngi var jo bever kurt! men det var ikke noe morsomt å se på alikevel! dritt serie! å den sangen til maria! FOR NO SKIKKLI DRITT! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Idol er som sagt for litt yngre publikum. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Idol er som sagt for litt yngre publikum. Tror nok det. Personlig har jeg aldri sett en hel episode. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg så et par..gjett med hvem? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Familien? Nei, nei. Med fjortissdama hans han utnytter. Men fra spøk til det dystre alvor - her har vi altså nok en sang jeg må prøve å ikke la livet mitt bli ødelagt av. Eller noe i den duren. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Nei, nei. Med fjortissdama hans han utnytter. Hehe, høres mere riktig ut. Har ikke hørt sangen. Ikke at jeg er så veldig trist for det.. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Maria er dritdigg da! ... fin stemme. men hele Idol konseptet er jo ødelagt og oppbrukt! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Definitivt oppbrukt. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg synes det fremdeles er morsomt å se på/høre på folk som driter seg totalt ut. Fasinernede hvor mange som tror de er flinke til å synge, men som aldri har hørt sin egen stemme i opptak. I såfall hadde de vel ikke stilt opp? Eller kanskje de er komplett umusikalske. Nå er jeg 31 da, så det er kanskje et program for de aller yngste og de litt mer voksne? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Nei, nei. Med fjortissdama hans han utnytter. Hehe, høres mere riktig ut. liker ikke idol jeg! så noen episoder av den første de sendte, men det var bare fordi søstra mi skulle c på Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Skjønner ikke ka dere irriterer dere for. Har ikke hørt/lagt merke til hun engang. Driver dere og speider etter de og irriterer derer over de? Selv så svitsjer eg fram og tilbake og ser at metal folk står og skriker og alt mulig uten at eg legger merke til det. Istedenfor å la det stå på kanalen og høre på dritten og brenne på innsiden. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 SnowDOG_ har ett lite poeng... men bare et lite ett Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 I'M BRRIIIIIIIIIITHHHHHHHHHIIIIIIINGGGGGGG!!! NÅTTING HÅLS MI DÆWN!!!!! Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Skjønner ikke ka dere irriterer dere for. Har ikke hørt/lagt merke til hun engang. Driver dere og speider etter de og irriterer derer over de? Selv så svitsjer eg fram og tilbake og ser at metal folk står og skriker og alt mulig uten at eg legger merke til det. Istedenfor å la det stå på kanalen og høre på dritten og brenne på innsiden. Vel. No har det seg slik at som våken nattevakt med kun EN tv-kanal, er det ikke så masse annet å gjøre. Jeg klarte NESTEN å se gjennom en hel metalsvisj uten å slå av, men da hun blonde fjåtten kom, fikk jeg frysninger. ÆSJ Om folk ikke skulle ha postet ting de irriterte seg over, ville dette forumet lett latt seg printet ut og stiftet sammen i et lite hefte... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg klarte NESTEN å se gjennom en hel metalsvisj uten å slå av, men da hun blonde fjåtten kom, fikk jeg frysninger. ÆSJ HVA! kom idol maria på METAL SVISJ!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå