mr.Lunarion Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Jeg er -Litt nerd -Snill (varierer litt iblandt ) -Sjenert -Intelligent -Svakere enn en fyrstikk -Litt treg i oppfatningen iblandt (ikke blond!) -Dame magnet -Og kanskje litt forelsket (sier ikke i hvem til noen(kanskje mr.Nauz hvis han har flaks)) syns jeg selv da... EDIT: God i engelsk også Endret 26. desember 2004 av mr.Lunarion Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Tror ikke det var sånn han mente..... :!: Me neither :!: Me three Men jeg valgte å svare på det som om han mente det annerledes.. Endret 27. desember 2004 av Anette_ Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg er: -Glemsk -intelligent -snill (av og til) -En sånn som har/tror jeg har rett i alt Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg er undervurdert. Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Dette mener jeg om meg selv: - B-menneske deluxe. - Einstøing. - Ikke redd for å si hva jeg mener. - Halveis nerd. - Lat og en skikkelig sofasliter, men samtidig engasjert. - Ryddig. - Flink. - Livsnyter med "laidback" holding. - Ikke religøs, ikke prøv å overtale meg engang! Her er det vitenskapen som gjeder (Fornuften liker jeg å kalle det ) - Snill. - Bestemt. - Kan være veldig slem når jeg blir sur eller er i dårlig humør. - Teknisk anlagt. - Nøyaktig. - Hensynsløs. - Alvorlig. - Dumsnill i visse tilfeller. - Treig (ikke i huet ) - Avholdsmann (drikker netsen ikke) - Trofast men samtidig upålitelig. - Otto Jespersen fan deluxe. - Spontan. - Mannsgris. - Seriøs. - Tullete. Alt er bekreftet av familie og venner. Hilsen Zuul Endret 28. desember 2004 av Zuul Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 -lat som faan -Snill -data nerd -sta tja.. litt av det meste Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Underteknede: - sjarmerende - morsom - Jens Pikenes - lat - frekk - tidvis apatisk Lenke til kommentar
Bose Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg er - En taper - sinnsyk - Merklig - ikke FLINK til noe som helst men,brukelig til det meste - For snill Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Zuul: ålreit å være einstøing? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 jeg banker de som trur de er no LYL. Jeg er noe. Bank meg. loool var liksom en spøk da :!: har nesten slutta å banke folk nå Let me be your apprentice! Lenke til kommentar
neon king Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Dette mener jeg om meg selv (stort sett): noen ganger: og på sommeren: in love: rett etterpå: u see Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Etter at Nyttårs aften tradisjonen ble avlyst føler jeg meg som en litt lei seg tass med stor kjeft. helt sant. HVA FAEN SER DU PÅ?? Lenke til kommentar
chil Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 babe magnet hmmja Er pokker så slapp, og har xstremt dårlig selvdisiplin(ovenfor meg selv, skole osv.. helt tragisk!,) men er dog snill og 110% til å stole på. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg er undervurdert. NEI. Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Zuul: ålreit å være einstøing? Både og, har ikke noe å klage på akkurat Men det er ikke sunt uten damer hele livet da Skulle jeg valgt mellom ja og nei, ville jeg nok sagt ja. Har hatt damer før, men da gikk pengene altfor fort... + alt det andre du får med på "kjøpet" Liker spesielt ikke når de blir sjalu på PC'en og drar ut kontakten Er ikke noe casanova for å si det slik. Hvis du ser det i det store og det hele så er jeg å regne som en einstøing (på damefronten) og trives med det ! For å si det kort: Ja ! Det er ålreit å være einstøing Hilsen Zuul Edit: Godt nyttår ! Endret 1. januar 2005 av Zuul Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Jeg beskriver meg selv som følgende: *Fantastisk sløv. *Delvis snill. *Noe sjarmerende. *Ikke spesielt attraktiv. *En som leter etter noe aa virkelig leve for. *Tenkende. *Elendig selvtillit. *Følsom. *Morsom til tider. *Mindre flink paa data enn jeg selv tror. *En som ikke tør aa ta sjansen paa jenter, i frykt for aa drite seg ut. Ja, ganske godt oppsummert. Endret 1. januar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) *Elendig selvtillit. <--- Siden jeg ser deg her, Pelle, godt nytt år. EDIT: Jada, vet det ikke er ditt ekte navn. Endret 1. januar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg beskriver meg selv som følgende: *Fantastisk sløv. *Delvis snill. *Noe sjarmerende. *Ikke spesielt attraktiv. *En som leter etter noe aa virkelig leve for. *Tenkende. *Elendig selvtillit. *Følsom. *Morsom til tider. *Mindre flink paa data enn jeg selv tror. *En som ikke tør aa ta sjansen paa jenter, i frykt for aa drite seg ut. Ja, ganske godt oppsummert. Hvorfor tenke på å lage sin egen? Du har jo allerede har laget min mening om meg selv Bortsett fra et par punkter... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Godt nyttaar, Fredrik! Blir deilig aa komme hjem i morgen ( i dag, altsaa). Blir deilig aa komme tilbake til familien (HW-kjernen). EDIT: Enough off-topic: Jeg er ogsaa rimelig utadvendt og sportslig. Endret 1. januar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå