Jan Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 jeg er: jeg banker de som trur de er no fett1!1!! Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 - Har flere interesser enn jeg har godt av, og flere interesser enn hva jeg har tid til. Kan litt om mye rart, og mye om litt . - Må tøye alle grenser. Går mot spissen av greina til den knekker. Selv om jeg av god grunn tenker: "Dette kommer til å gå galt". - Har alltid hodet kaldt, og får aldri panikk eller lignende . - Leser til prøver dagen før, og gjerne over natten. - Distré i massevis. Ikke glemsk. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 For snill Lat Kosete Impulsiv Er alltid ute etter å lære noe nytt Ironisk og sarkastisk Meget usaklig. B-menneske Sosial Agnostiker Ser vel det humoristiske i det meste Ligner ganske så mye på en liste jeg kunne satt opp faktisk. Bare med mer trykk på b-menneske og at jeg er ateist, ikke agnostiker. Og er enig i "for sent er bedre enn aldri". Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Jeg er ganske stygg, ikke særlig flink til noe og er ganske kjedelig. Men jeg er ganske god til å analysere folk, så det er litt artig da. (dette gjelder ikke på meg selv da) Edit: Og så skriver jeg "da" for mye da. Endret 25. desember 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) "Bedre å komme for seint enn aldri" Anette, kan du bekrefte dette? hehe, han har alltid dårlig tid når han skal rekke noe da Sånn sett er han helt omvendt av meg, jeg liker å ha god tid og ikke stresse. Men egentlig stresser jeg alltid.. Spørs om du skjønte hva Fredrik egentlig sikta til, da... Endret 25. desember 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Guds gave til menneskeheten. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Guds gave til menneskeheten. Guds gave til kvinnen :!: Lenke til kommentar
banantiss Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 jeg er kjekk,søt , snill, deilig, tøff,sterk,litt gærn,hjerteknuser og er stygg på håret derfor jeg ble kasta ut av timen en gang fordi jeg ikke tokk av meg capsen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 jeg er tilovers, hatet av alle og som skapt fra djevelen! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Er vel kanskje litt egoistisk har jeg funnet ut.. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 jeg ble kasta ut av timen en gang fordi jeg ikke tokk av meg capsen du også :!: da har vi noe til felles Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Her er hva jeg mener om meg selv: - sånn noenlunde kristen - fredelig/snill - smart - selvgod - interesert i trening - noob når det gjelder PC - barnslig - Autofil - lat - sjenert Endret 25. desember 2004 av superseven Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Litt slapp i jula men hva har man ikke nyttårsforsetter til hehe Impulsiv, mine meninger slå aldri feil(hmm ), liker og lære nye ting, mener at øl er livets brød og R-sykkel er livets livsstil. Ride hard, go pro, make some dough, and then you die... Ride it like you stole it Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 jeg banker de som trur de er no LYL. Jeg er noe. Bank meg. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 jeg banker de som trur de er no LYL. Jeg er noe. Bank meg. loool var liksom en spøk da :!: har nesten slutta å banke folk nå Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 jeg banker de som trur de er no LYL. Jeg er noe. Bank meg. loool var liksom en spøk da :!: har nesten slutta å banke folk nå fordi det kom noen nye elever som ser på deg som en fyrstikk ? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Av de jeg har på msn har jeg fått til svar: Fredrik sier: søt Turid sier: Søt og unik Silje sier: amerikansk Selv mener jeg at jeg er grensesprengende, nesten latterlig attraktiv, men jeg er muligens alene i å mene det. Morsom, litt kreativ, rasende intelligent, flink i engelsk, filmgal, liten og verdensmester i klemming. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 jeg banker de som trur de er no LYL. Jeg er noe. Bank meg. loool var liksom en spøk da :!: har nesten slutta å banke folk nå fordi det kom noen nye elever som ser på deg som en fyrstikk ? jeg har roet meg, blitt snill gutt :!: tja vertfall snillere Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hmm...lat oss sjå... Kunstnerisk Nyskjerrig Dumsnill Barnslig Mørk og kynisk humor Tar skjelden side, men har så absolutt mine meninger og er ikke redd for å uttrykke dem Dagdrømmer Han som peker og ler høyt av andres idioti Provokatør Eller noe tilsvarende Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 jeg har roet meg, blitt snill gutt :!: tja vertfall snillere Hvis du er en slik person du gir inntrykk av, så må jeg bare le av deg :!: Jeg mener jeg er Snill Utadvent Flink (generelt sett) Realistisk Tror jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå