Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 *Rar *Sjenert *Sær *Dumsnill *Sta *Wannabe smart *Geek Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Stygg Sær Slem Geek Kreativ Godt humør Push-over Lat Nikotinslave Dårlig trent Negativ Positiv Kosete Snill Har et par nyanser og paradokser. Whatever... Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hehe... litt kult å se hvor mange som regner seg selv som over gjennomsnittlig intelligent! Hvor ligger gjennomsnittet da, hvis alle er over det? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 "Bedre å komme for seint enn aldri" Anette, kan du bekrefte dette? hehe, han har alltid dårlig tid når han skal rekke noe da Sånn sett er han helt omvendt av meg, jeg liker å ha god tid og ikke stresse. Men egentlig stresser jeg alltid.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg er en STOLT *TOSK* ketchez Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 jeg er: litt spesiell overdrevent dass til tider litt mer hyper når jeg er i god humør glad i å kødde med folk glad å å gjøre faenskap på skolen (bare artige ting da seff) røyker som en dampmaskin ikke spess skjenert akkurat jeg banker de som trur de er no Lenke til kommentar
Same- Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 "Bedre å komme for seint enn aldri" Anette, kan du bekrefte dette? hehe, han har alltid dårlig tid når han skal rekke noe da Sånn sett er han helt omvendt av meg, jeg liker å ha god tid og ikke stresse. Men egentlig stresser jeg alltid.. Tror ikke det var sånn han mente..... :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 - Mindre smart - über deilig - Lat - En jævel til og mase! - Delevis snill - Lav (dvs. ikke høy) - Tøffere en toget Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 utålmodig tuller for mye ironisk sta (jeg har alltid rett) omtenksom kjærlig Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Utrolig lat og veldig kosete. Kanskje litt småfrekk til tider.. der har du meg Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg er selvfølgelig: Kjekk Snill Smart Sterk Pen Sosial Flink Nevenyttig Rik Utholdende Tålmodig Kunnskapsrik Karismatisk Berømt Hjelpsom Hyggelig Men dessvere har jeg alltid hat problemer med å være ærlig Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Har dere ikke lært noe av en overflatisk oppvekst? Det er hva andre mener som betyr noe. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 er er nok rett og slett der ubermenneske :!: Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 helt nydelig og ganske sløv igrunnen Lenke til kommentar
Luv Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 "Bedre å komme for seint enn aldri" Anette, kan du bekrefte dette? hehe, han har alltid dårlig tid når han skal rekke noe da Sånn sett er han helt omvendt av meg, jeg liker å ha god tid og ikke stresse. Men egentlig stresser jeg alltid.. Tror ikke det var sånn han mente..... :!: Me neither :!: Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ubetydelig. Var en smule deppa når eg skrev den posten... Mer serisøt svar: Til tider deppresiv Snill Kald/Ufølsom Varm/Følsom Glad i Musikk(gjerne metal) Rar/Sær Helt vannvittig Glemsk Inteligent, mener eg ihvertfall selv. Til tider "treg" Til tider håpløs romantiker Veksler mellom å være pessimist og realist (vel å merke at eg påstår hardnakket at eg er realist når eg er pessimistisk) Kler mer sånn ok Har mellomlangt hår... Har sånne øyne der noen mener de er blåe og noen mener de er grønne... Empatisk Litt intresert i politikk Photoshop-Guru wannabe Av og til(veldig sjeldent) poetisk Prof-Fotograf wannabe Kunnskapsrik på en sær måte Filosofisk Omtenksom, bare ingen som ser det... tanken som teller! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Det har vel faen meg ikke dåkkar noe med!! Men jeg er : -snill -svigermors drøm -arbeidsnarkovrak -trøtt -opptatt -aktpågivende -hensynsfull -loco -tusen kunstner Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 jækla *rund* i kantene.. tar meg ikke selv så høytidlig som noen andre her. masse ironi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå