phanti Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Jeg har adsl fra Telenor, og jeg la akkurat merke til denne teksten når jeg var innom online.no. Du bruker en eldre browser som ikke stotter standardene, oppgrader til Firefox (mozilla.org) eller Internet Explorer 6 Dette kom visst av at sida dems var utrolig treig å surfe på akkurat nå, og syns ikke når alt er ferdig lastet ned. Synes fortsatt at Opera burde vært på lista dems Endret 22. desember 2004 av phanti Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Siden funker kjapt og greit her i IE! (ikke min pc) Har du nyeste versjon av Opera? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Hah, tror de har misforstått litt hvilke browsere som støtter standardene og hvilke(n) som ikke gjør det Menmen, jeg får ingen beskjeder (så vidt jeg kan se) med Opera 7.60b Endret 22. desember 2004 av Loomy Lenke til kommentar
phanti Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Uff, var litt kjapp her i sted. Var visst problemer med linja, mista forbindelsen totalt i en times tid. Uansett så burde Opera stått på lista over browsere som følger standarer, og IKKE IE.. :< Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Ok, da kan vel denne like godt stenges. Uansett har vel ikke dette så mye med Webdesign å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg