Oldplanet Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hei Jeg kjører VectorLinux 4.3, og har kopiert mine windows-fonts til /usr/X11R6/lib/fonts/TTF. De vises korrekt i Mozilla Firefox (og jeg kan velge dem i f.eks AbiWord), men de ser ikke ut til å virke i Opera. Jeg har også problemer med skriftstørrelsen i Opera, noen ganger er bokstavene veldig små (til og med på sider med CSS-dokument som angir skriftstørrelse i pixler). Noen forslag? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Har du sett hvilke fonter som er valgt i Opera? Ctrl-P, eller noe slikt fyrer opp Preferences. Lenke til kommentar
Oldplanet Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Ja, det er windows-fontene som er valgt i innstillingene i Opera. Det spiller forsåvidt ikke noen rolle i dette tilfellet, jeg har prøvd Opera på sider hvor fontene er gitt i CSS-dokument. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Eg pleier å sette Bitstream Vera Sans på alle fontane, og ha ein minimum-fontstørrelse på 10. Det gjer at fontane ikkje blir små. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå