_tHokA_ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Prøvde meg på vannkjøling, tror jeg har missforstått. Maskinen startet ikke etterpå (Gammel PC, skulle kastes) Endret 22. desember 2004 av _tHokA_ Lenke til kommentar
{Zevz} Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 :!: lurt! Har du hørt om at strøm og vann til sammen blir kortslutning Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Har du hørt om at han sikkert bare kødda? "kreativt" forsøk:D Endret 22. desember 2004 av Raphaug Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Har du hørt om at han sikkert bare kødda?"kreativt" forsøk:D Det var i sommerferien en dag jeg skulle kaste gamle datamaskiner. Så da måtte jeg bare prøve. Vet godt at strøm og vann ikke passer bra sammen! Var bare for å ha det gøy Lenke til kommentar
{Zevz} Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Har du hørt om at han sikkert bare kødda?"kreativt" forsøk:D :!: tror du jeg tok dt seriøst LOL Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 hm.. rart at den vannkjølinga di der ikke funka... min går som det suser nå den blir litt vått på gulvet men :!: Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Har du hørt om at han sikkert bare kødda?"kreativt" forsøk:D :!: tror du jeg tok dt seriøst LOL Nei, tror hvilken som helst idiot skjønner at det ikke går. Men bare det at du måtte påpeke at vann og strøm ikke går sammen(noe som faktisk er pensum i naturfag i 3dje klasse) gjør meg litt skeptisk.. BTW, ikke skriv "dt" ol. det skrives DET, les rettningslinje igjen! Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Du skulle ha spylt den mens det var strøm på Lenke til kommentar
jingt Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 "Direct die", bokstavelig talt. Kunne du ikke ha plugga i strømkontakta og prøvd å overklokke det da? Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 hmm, dissa østlendingene og deres ideer Velvel Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Du glemte å vannkjøle grafikkortet! Nice vannkjølig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå