Krankemot Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 , hvordan lager jeg et trekabinett, bli inspirert av snekkerns fantastiske verk:P hvordan fester man pc delene, osv... vet ikke helt hva mer jeg skal spørre om nå, spør mer senere hvis jeg kommer på noe... takker for alle svar mvh snorre Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 er ikke så sinnsykt stress egentlig. men jeg ville råda deg til å bruke hovedkortbrett fra en gammal data til å feste det på (eventuelt lian li hkbrett på microplex) Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 hvor stort da? mål sånn ca. ATX skal ha det så lte som mulig Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 du kan lage alt i tre eller skaffe et gammelt kabinett å bruke stuff fra det. det blir vel vakrest når du lager det selv i tre Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 skal lage i tre ja... hvordan kommer jeg i gang...?? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Ps. Sjekk worklogen min Har ikke kommet altfor langt da. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Først må du finne ut hvilken type kabinett du skal ha. Vil du lage det av hobbyplater eller kryssfiner. Lager du av hobbyplater kan du bare skru platene sammen, men lager du av kryssfiner eller lignende må du lage en ramme du kan feste platene på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå