phunkie Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Vet ikke hvilken fremgangsmåte du brukte, men er forsåvidt det samme man må gjøre på 6300 som på N95 om man skal flashe den, så ja. hehe jeg husker ikke fremgangsmåte selv. Må nok lete litt i den topicen jeg fant det fra. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Hehe. Selv har jeg en del forventninger, mer enn for mange andre såkalte iphone-kloner (liker ikke helt å sammenligne alt med iphone, men det er vel bare blitt sånn ...). Det har gått en del tid siden de første ryktene kom og også siden iphone kom (man må vel bare se på den som et svar på iphone), tror derfor den vil være mye mer gjennomført enn andre lignende telefoner. Har ikke lest meg så mye opp på den som jeg burde så jeg vet ikke all verdens. Nokia har egentlig ikke interessert meg så mye de siste årene (min siste nokia var en 3330), men det er ikke umulig at Tube blir min neste telefon. En av de første mobilene som jeg gleder meg til på lenge(!). Følger opp på det jeg sier jeg og 5800 er nå bestilt. Venter bare på at den skal ramle ned i postkassa. Gleder meg som en unge, W810i-en begynner å bli litt kjedelig selv om det uten tvil er en fantastisk telefon, men siden W810i er "dum" så blir det jo litt dumt å sammenligne med den med en fullverdig smartphone. Endret 28. januar 2009 av hernil Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Spennende, spennende Har lyst til og bestille meg en slik selv, men tror jeg drøyer den til vi får den på lager i sjappa jeg jobber i. Prøve den i noen dager, og se hva slags pris jeg får den for. Men er store muligheter for at jeg kjøper meg en slik en jeg også Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Har kjøpt en enkel sort, Nokia 1208. Hva er egentlig 4MB minnet bruk for når telefonen ikke er motagelig for spill eller andre små filer som feks MP3 fra wap? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Chief_R-W: Til alt som man måtte finne på og putte i en slikt tekno-monster. SMS, ringetoner, bakgrunnsbilder, skjermsparer osv.. Dette minne er ikke bare for ting du kan legge inn, men også bakgrunner og sånt som kommer med telefonen. Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) får ikke instalert programmer på lagringskortet(det innebygde lagringa som er isteden for minnekort), men kun på hovedminne på min HTC Touch Diamond noen som vet hva det kan være? har nyeste rom Endret 30. januar 2009 av robin1379 Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Tipset Amobil om det for en time siden, men inntil det kommer nyhet og tråd om det: Touch Pro 2 er lekker!! http://www.htc.com/www/product/touchpro2/overview.html Diamond 2: http://www.htc.com/www/product/touchdiamond2/overview.html Pressemelding: http://www.htc.com/www/press.aspx?id=83956 Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Nokia N86 - kanskje bedre enn N82 på kamera? MicroSDHC + 8 GB integrert er positivt, selv om det ikke lenger er "state of the art". http://www.electronicpulp.net/wp-content/u...et-723x1024.jpg Dette er trolig tatt med N86. Lenke til kommentar
Oyle Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hei. Jeg lurer på hvordan jeg skal slå på smileys på sms-meldinger på min Nokia 3210 Navigator? Noen som har noen tips eller ideer? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Nå kjenner jeg ikke til noen Nokia 3210 Navigator, 6210 ? Men på flere av Nokia symbian telefoner må du nokk legge inn et lite programm for å få den til og vise smileys. Finnes sikkert flere av disse proggrammene, ligger blant annet et i denne tråden: Anbefalte programmer for Symbian 9.x (S60v3) EHandysoft ThreadSMSDette programmet lar deg lese/skrive/svare SMS via et MSN-GUI. D.v.s. at smiley's er støttet i SMS på Series60 nå... I tillegg støtter programmet sending av FlashSMS (rettelse: CoolSMS må innstalleres for denne muligheten)... Pris: ca. Kr. 90,- Produktside Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 http://www.youtube.com/watch?v=P3QWhNX_hls Fake Nokia N79. Skremmende likt..! Leit å se ressurser brukes på kopiering fremfor nytenking og innovasjon. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ny generasjon SMS-tone på Nokia, fra og med E75. SMS.zip Lenke til kommentar
genser Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Kjøpte meg Nokia 6300 Classic i dag Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Liker 6300, enkelt og grei, gode taster. Brukte den lenge ved siden av andre telefoner. Men heter den egentlig Classic? Lenke til kommentar
genser Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hm, du har rett. Nokia 6300, bare. Men den er jo ganske Classic anyways. Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er en liten halvtime siden mitt porteringstidspunkt trådte inn. På vei fra Tele2 til Netcom. Ser nå at begge sim-kort fortsatt er aktive. - Begge kan ringe ut, begge med samme visningsnummer - Den ene kan ringe til den andre ved å ringe til eget nummer Regner med at dette er helt vanlig ved portering, men litt morsom observasjon. En slags midlertidig tvillingoperatør-tjeneste Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Hovedtelefonen min er ødelagt og prøvde å vekke til live en gammel P800 som erstatning til jeg får meg ny. Lyser imidlertid bare en rød lampe når jeg har den til lading, og hver gang jeg prøver å slå den på reagerer den enten ikke, eller SE-logoen kommer opp i et par sekunder før skjermen slukner. Ødelagt telefon eller noe jeg kan gjøre for å få liv i klossen? Endret 8. juni 2009 av Ingar Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Har latt den stå og lade en stund før du testet den? Kan hende det er batteriet som har tatt kvelden. Har fått liv i SE telefoner som ikke vil starte tidligere ved og ta en software oppdatering, ettersom de skal oppdatere fra avslått tilstand, men vet ikke om smarttelefonene til SE har samme fremgangsmåte som de andre når det gjelder oppdatering. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Er det noen som kan si meg hvordan jeg bruker lykten på Nokia N79 uten å filme samtidig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå