genser Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg har en fiiiin mobil ;P Lenke til kommentar
hernil Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Noen som har meninger om Nokia tube? edit: leif Endret 25. september 2008 av hernil Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Noen som har meningen om Nokia tube? Kunne du vært bittelitt mer konkret så jeg slipper å skrive en side eller to? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hehe. Selv har jeg en del forventninger, mer enn for mange andre såkalte iphone-kloner (liker ikke helt å sammenligne alt med iphone, men det er vel bare blitt sånn ...). Det har gått en del tid siden de første ryktene kom og også siden iphone kom (man må vel bare se på den som et svar på iphone), tror derfor den vil være mye mer gjennomført enn andre lignende telefoner. Har ikke lest meg så mye opp på den som jeg burde så jeg vet ikke all verdens. Nokia har egentlig ikke interessert meg så mye de siste årene (min siste nokia var en 3330), men det er ikke umulig at Tube blir min neste telefon. En av de første mobilene som jeg gleder meg til på lenge(!). Lenke til kommentar
chberge Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Likte ikke designet og meny-oppsettet på Nokia Tube så godt. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Sett noen som selger 8800 arte på ebay osv, de fleste skriver dette når jeg spør om det er ekte: 1GB it's original 8800 Made in Finland and assembled in China for Asian market, that's why is much cheaper than European version wich has 4GB. Regards Det var arte carbon. Men jeg fikk imei på en saphire, og når jeg sjekket med internation numbering plans, så kom den opp med saphire, men jeg undres om det er safe å kjøpe? Alternativet er: kjøpe saphire eller carbon via ebay, eller prøve å lete etter saphire til 2000 mer i Norge og få den ekte varen, eller black til ca samme pris. Noen ide? Link til diskusjon om det: http://discussions.nokia-asia.com/discussi...amp;format=page Frister litt å prøve, har råd å "kaste" bort pengene....har jobbet hardt i det siste og skal egentlig bare han en fancy telefon. Og imeiet jeg fikk fra selger ble som sagt sjekket og stemte fint. Endret 23. oktober 2008 av Christian86 Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kommet noe lengre med dette, Christian86? Jeg har ikke hørt om noe 1GB Asiatisk versjon, men det stemmer at 8800-serien tidligere har hatt modeller som har blitt produsert både i Finland og Kina. Vurderer selv å slå til på Saphire Arte på Ebay, men vil ikke kjøpe noe fake juggel. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Tja, har funnet en som selger hva som hittil taler for ekte modell. I det minste er innhold, telefon, tilbakemeldinger og bildene ok. Har sammenliknet og sett på tilbakemeldingene til personen. Det er ikke første gang han/de selger de, siste for for noen uker siden, og jeg har ikke funnet noen negative tilbakemeldinger som følge av det. De som sender inn stemmer med salgstallene så vidt jeg kunne se (hadde lagret gammel annonse i favoritter), samt at de selger vanlig siroc. versjon, som også får positive tilbakemeldinger. Utover dette så kan Kina kopiene som jeg mistenker er gode kopier, dog er jeg skpetisk fordi imei later til å være lik på mange, eller så når jeg sjekker international numbering plans så gir enkelte treff på nokia 7210 m.m. Innhold i boks, beskrivelsen, og tilbakemeldinger gir mye info. Stort sett er avvikene på carbon; minnekort luke, skjerm,kamera og internminne, det er så mange varianter at jeg har mistet tellingen. Interessant nok er det noen få som greier å gi meg et imei som matcher en 8800 arte, men disse oppgir imei som enkelt er å finne andre steder på nettet også. Tror Datating fant samme imei som en selger oppgav på ebay via google, noe som overrasket meg. Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Morsomt problem i iPhone tråden. "Hvordan legge inn en .txt fil på mobilen?" Kan ikke sendes via blåtann eller overføres via kabel med itunes. Løsningen av å måtte sende den vedlegg til mail. iPhone Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Snuser på Samsung I780. Ser at amentio har en versjon til 2,6k(SGH-I780ZKNXEE) og en til 4,7k(SGH-I780ZKAXEE). Hva i svarte er forskjellen som koster 2000 sphenn? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Noen som vet når Elkjøp og andre kjeder får inn Samsung i8510 innov8? Vet de har fått den inn i nettbutikken... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) kort spørsmål som passer best her, men som egentlig har om forumet. finnes det en poll er på forumet med hvilket mobilmerke man bruker. hadde vert interessant å se hvem som er størst edit: ooobs, det kom quotes fra en helt annen tråd inn her :s Endret 2. januar 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Heisann Eg kobler til med Sony Ericsson C902 til PC via blåtann slik eg kan bruke den som fjernkontroll.. Men går det ann å skrive med mobilen på pc? Via blåtann eller andre teknikker? Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Nokia 5800 XM har over 230 tusen pixler fordelt over 3,2" skjerm. Apple Iphone har under 154 tusen pixler fordelt over 3,5" skjerm. Ikke gått opp for meg at forskjellen er så stor før. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 HTC Touch HD og SE Xperia har 384 000 pixler fordelt utover hhv. 3,8"- og 3,0"-skjermer. Har blitt noen rimelig imponerende skjermer etter hvert, gleder meg til OLED kommer for fullt. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Heisann Eg kobler til med Sony Ericsson C902 til PC via blåtann slik eg kan bruke den som fjernkontroll.. Men går det ann å skrive med mobilen på pc? Via blåtann eller andre teknikker? Skrive med mobilen på pc? Hvorfor skulle man ha lyst til det? Skrive hva? PC, stort fint tastatur, mobil lite tastatur. Finnes programmer som lar deg få hele skjermbilde fra pc på mobilen, men min erfaring med dette er at det ikke er så egnet for å sitte og skrive f.eks en norsk stil på. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Bruke mobilen som tastatur... Så slelpp eg å om-møbelere heile stua for å koble til tastatur som ikkje når bort... Bruker mobilen som mus og som windows media player fjernkontrollkontroll... Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 HTC Touch HD og SE Xperia har 384 000 pixler fordelt utover hhv. 3,8"- og 3,0"-skjermer. Har blitt noen rimelig imponerende skjermer etter hvert, gleder meg til OLED kommer for fullt. Absolutt imponerende skjerm på HTC Touch HD. Absolutt imponerende på X1 også, men det er rett og slett unødvendig mye piksler i forhold til størrelsen synes nå jeg. Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Heisann godfolk. For en stund tilbake kjøpte jeg en N95 8GB fra plemix.com og flashet den til norsk. I sommer var jeg i NY og kjøpte meg en hvit 6300. Jeg vil gjerne flashe den til norsk språk, så det jeg lurer på er da om det bare å gjøre det samme som jeg gjorde med N95 8GB'n. Håper jeg har postet dette på riktig sted! SKÅL! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Vet ikke hvilken fremgangsmåte du brukte, men er forsåvidt det samme man må gjøre på 6300 som på N95 om man skal flashe den, så ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå