Shhhh Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Noen som vet når neste Nokia lansering er? Tenker på bl.a N81, N82 osv Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Ryktene sier 2. til 3. juli. Sannsynligvis får vi se 7500 pluss noe mer.. Neste N-series lansering er sannsynligvis i august. Lenke til kommentar
saxin Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Kom over en film som tester ut hvor mye iPhone tåler. Personlig kom det som en ganske stor overaskelse at den tåler så mye. http://www.pcworld.com/video/id,545-page,1-bid,0/video.html Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei! Jeg har ikke peiling på hvor jeg skulle poste, så jeg gjør det her! Jeg har en SE w710i som jeg er veldig fornøyd med, men idiot som jeg er klarte jeg å rote bort den kabelen som forbinder hodetelefoner og mobiltelefonen, så jeg får ikke hørt på musikk. Mitt spørsmål er da, finnes det et sted jeg kan kjøpe en ny kabel? Har sjekka rundt, men finner ikke noen. Men, siden det er bluetooth på den, er det mulig å kjøpe dette hodetelefonsettet her? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=328294&view=detailed For så å spille av musikk over bluetooth uten den kabelen? På forhånd takk, Nils Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 W710i støtter A2DP så det skulle gå det, dessuten så står det at det følger med en bluetooth adapter når du kjøper headsettet (se nesten nederst på siden du linket til). Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Det er ikke ofte jeg linker til Mobile-Review da kvaliteten til tider er så som så, men i kveld så jeg det var en del kos å lese om hva som kommer fremover: Test av P1i http://www.mobile-review.com/review/sonyericsson-p1-en.shtml Omtale av K850i og bilder av mange av SE sine kommende http://www.mobile-review.com/articles/2007...t-june-en.shtml Test av 6500 Classic http://www.mobile-review.com/review/nokia-...lassic-en.shtml Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Wee, kjøpte meg nettopp W880i. Morsomt med slike mobiler som blir kjørt tilbud på og subsidiert til tusen... Laveste totalpris kjøpt med abbonement nå ligger vel rundt 2000 kr, billigste uten abb. i prisguiden er på 3700 kr.. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Noen som vet om en fin side hvor jeg kan finne "noter" for å lage sanger for nokia 3330? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Har ikke vært inne i mobildelen av forumet enda, men satt og surfet og kom over en av de evinnelige bilde/ringetone etc annonsene. Er det virkelig ingen som har fått med seg at dette kun er jpg/midi/mp3 filer etc? At du kan gå på google images, søke, skrive inn adressen og laste ned vilder "gratis" derfra? En stor avis burde lage en diger artikkel om svindleriene til steder som inpoc etc, de selger jo faen meg URL'er til 15-25 kr stk! Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Har ikke vært inne i mobildelen av forumet enda, men satt og surfet og kom over en av de evinnelige bilde/ringetone etc annonsene. Er det virkelig ingen som har fått med seg at dette kun er jpg/midi/mp3 filer etc? At du kan gå på google images, søke, skrive inn adressen og laste ned vilder "gratis" derfra? En stor avis burde lage en diger artikkel om svindleriene til steder som inpoc etc, de selger jo faen meg URL'er til 15-25 kr stk! 9125886[/snapback] De fleste her på amobil vet nok om at ringetoner og bilder kan fås gratis ved søk på google og forum. Disse ringetone reklamene for jamba etc er det andre folk som går på. Folk som ikke vet hvordan de skal lete på internett og folk som kanskje ikke bruker internett like mye som vi. Men det er helt klart at de tjener masse på noen små kilobytes og når jeg ser hvor mye de reklamerer på mtv så begynner jeg å lure på om dagen ungdomsgenerasjon har for mye penger. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Dagens ungdom har nok kanskje for mye penger, men hovedproblemet ligger nok mere på foreldrene som ikke slår ned på sine ungers enorme mobilregninger. Hvis foreldrene hadde nektet å betale hvis det overstiger en viss sum så vil jeg nok tro at flere unge ville tenkt seg om 2 ganger før de bestiller den nye skjermspareren som koster 25 kroner å ha HVER UKE. Jeg skjønner likevel at det er meget vanskelig for 10-14 år gamle mennesker å motstå fristelesen når de blir overøst med reklame fra feks. Jamba. Som inneholder alle mulige triks som fenger unge med tanke på lyd, bilder og språk. Endret 7. august 2007 av Zephyros Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 25 kr i uka blir 1300 kr i året, tar jamba seriøst så mye? Jeg har sett reklamer der de skal ha 25-30 pr uke (eller er det pr mnd?) for en blank operatørlogo. Det er ren galskap. Enhver person med et snev av teknisk innsikt kan gjøre det selv gratis. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 De tar nok 25 kroner i uken når de sier de gjør det. Ja selvfølgelig er det galskap, men er man 12 år så klarer man kanskje ikke og se at 25 kroner i uken faktisk blir mye penger. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Nå skjedde det noe merkelig... Var i syden og da greide fattern å bade med mobilen i bassenger (med masse klor ) i hvertfall 15 minutter før han oppdaget det! Den var da såklart helt død... Jeg tok raskt ut alle løse deler (simkort, batteri...) og tok den med opp i leiligheten der og la den til tørk på terrassen (sikkert 50 grader på de hellene). Batteriets indikator var, uten noen stor overraskelse, rød. Prøvde så etter 2 dager å få liv i den. Får startet den opp og ser Sony Ericsson-logoen, men etter den så blinker bare skjermen. (hvitt/sort) Lar den ligge lenger, men ingen respons. I dag er det vel 4-5 dager siden dette skjedde og vi prøvde den senest i morgen tidlig, men uten hell. For moro skyld skulle jeg prøve å slå den på nå for å se om det var mulig å hente ut data via en datakabel og utrolig nok så er det liv i den igjen! Alt fungerer som før og batteriet lader til og med. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Nå skjedde det noe merkelig...Var i syden og da greide fattern å bade med mobilen i bassenger (med masse klor ) i hvertfall 15 minutter før han oppdaget det! Den var da såklart helt død... Jeg tok raskt ut alle løse deler (simkort, batteri...) og tok den med opp i leiligheten der og la den til tørk på terrassen (sikkert 50 grader på de hellene). Batteriets indikator var, uten noen stor overraskelse, rød. Prøvde så etter 2 dager å få liv i den. Får startet den opp og ser Sony Ericsson-logoen, men etter den så blinker bare skjermen. (hvitt/sort) Lar den ligge lenger, men ingen respons. I dag er det vel 4-5 dager siden dette skjedde og vi prøvde den senest i morgen tidlig, men uten hell. For moro skyld skulle jeg prøve å slå den på nå for å se om det var mulig å hente ut data via en datakabel og utrolig nok så er det liv i den igjen! Alt fungerer som før og batteriet lader til og med. 9322912[/snapback] Tipper du får en "smell" igjen om ikke alt for lenge. Fuktskader trenger ikke nødvendigvis ødelegge mobilen med en gang. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hadde samme tilfelle som Datating for 3 år siden vel, med min SE T610. De to første dagene kom det bare svart hvit skjerm, da trodde jeg at mobilen min var ødelagt. Men etter et år etter ca, tok jeg mobilen fram og skrudde den på. Jammen så funket den knall bra, ingenting var feil med den. Men vannet tørker seg opp, tar bare tid Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Noen som veit om det går ann å fjerne operatørlåsen på Nokia N80? Har fått en sånn gratis, men den er irriterende nok sperret til Telenor - og jeg har Netcom fra før. Endret 6. september 2007 av Jarbra Lenke til kommentar
Torethie Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Noen som veit om det går ann å fjerne operatørlåsen på Nokia N80? Har fått en sånn gratis, men den er irriterende nok sperret til Telenor - og jeg har Netcom fra før. 9437072[/snapback] Klart det går ann Det ar gratis vis mobilen er over 1 år gammel.... Ellers koster det penger! Du kan gjøre det selv, eller gå i en butikk å spørre om di kan gjøre det for deg. Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Litt avhengig av når den er kjøpt, koster det mellom 600 og null kroner å få ut den låsekoden. Lenke til kommentar
vZ Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Har et spørsmål. Har sett litt på Nokia Headset HS-1C, og lurer på om denne er kompatibel med en Nokia E60? Ser at begge har Pop-port kontakter/grensesnitt, men har ikke så mye peiling på emnet. Hjelp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå