Gå til innhold

Mobilkafeen | Diskusjon rundt mobilrelaterte ting!

Ingar

Anbefalte innlegg

når jeg skal ta bilder og prøver å zoome får jeg beskjed om at "Ikke mulig å some i denne modusen", hva er det fornoe?

det betyr at du ikke kan zoome med så høy bildekvalitet. prøv å ta på lavere kvalitet så skal det nok gå. ;)

8611318[/snapback]

Men da blir det jo lavere kvalitet :cry: Jaja, man ser ikke forskjell på bildene på telefonen uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lad den til den er full. Bruk den til den er tom. Lad den. Bruk den til den er tom. Lad den osv...

Sluttt på tiden hvor man ladet den i et døgn første gang i alle fall :)

Gratulerer med ny mobil da ;) Hvilken?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da er vel ikke w810i den rette telefonen. Mange ekstrafunksjoner (kamera, mp3-spiller, fargeskjerm) på den som suger strøm. Nokia 1100i hadde passet deg :tease:

---

Har hatt problemer med Nokia PC Suite, Vista og Nokia 3250. Finner ikke driver slik at jeg kan synkronisere eller koble til PC Suite. Har prøvd kabel, infrarød og Bluetooth, men får hele tiden feilmelding. Når jeg kobler til via Bluetooth eller kabel for filoverføring funker det derimot helt problemfritt. What to do?

Lenke til kommentar
Gidder ikke starte en ny tråd...

Under russetiden presterte en kompis å søle øl på buksa mi, og da også på mobilen min som lå i lomma (SE K610.).

Den slår seg på, og funker i 2-3 in før den slukner..

Er det noen sjanse for at Telenor (hvor jeg kjøpte telefonen) vil gjøre noe?

8807832[/snapback]

Verkstedet vil ikke reparere telefonen når fuktskade er funnet pga. de står da ansvarlig for at den skal fungere tilfredsstillende.

Er desverre bare å kjøpe ny telefon hvis du ikke er så dreven at du begynner å skru på den selv. ;)

Lenke til kommentar
Noen som vet hva som skal til for å få synkronisert kontakter osv med en database på nett? Sjekket bare under programmer på min Sony Ericsson at det står "synkronisere" og der må jeg fylle ut en del informasjon osv.

8808459[/snapback]

Telenor og Netcom har hvertfall denne tjenesten.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva som skal til for å få synkronisert kontakter osv med en database på nett? Sjekket bare under programmer på min Sony Ericsson at det står "synkronisere" og der må jeg fylle ut en del informasjon osv.

8808459[/snapback]

Jeg har satt opp en syncml server som synkroniserer kalender og kontakter. Har ikke satt opp noe webinterface enda, men bruker det for å synke telefon og outlook. Om du er interessert så kan du få lov å bruke den gratis... Send meg en pm i tilfelle.

Lenke til kommentar
Sikkert spurt om noen ganger. Noen  som  har et bra program som konverterer videoer til et format w880i kan lese og en optimalisert oppløsning samtidig?

8811842[/snapback]

Hmm. Jeg fikk en video over på min mobil med "Videora iPod Converter". Google it.

Hvor bra det er, vet jeg ikke. Krever litt fikling, men den gjør filene med lyd over til .3gp-formatet, som SE-mobiler kan spille av. ;)

ENDRET: Ønsk meg velkommen til tråden!

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...