the_fire Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Høsten/mot jul i Europa. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Er det egentlig lov å selge telefoner som er operatørlåst, men uten abonement? Fant denne og ble skuffa da jeg så den var operatørlåst til telenor Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Det burde være mulig å finne ut dette via "Min Side" som de fleste leverandører har.Synes jeg. 8180856[/snapback] Nei. Skjult nummer er skjult nummer. Ringer man med skjult nummer skal ikke mottaker få tak i nummeret. Er forholdet kriminelt kan man anmelde til politiet som da vil kunne få utlevert nummeret. Hele poenget med skjult nummer ville jo bli borte om man kunne finne det slik du beskriver. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Noen som har noen tips til å få åpnet opp bakdekselet på en Nokia 6288? Føler meg dum her jeg sitter og ikke får den opp. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Noen som har noen tips til å få åpnet opp bakdekselet på en Nokia 6288? Føler meg dum her jeg sitter og ikke får den opp. 8568643[/snapback] Det skal bare være å skyve det opp. (på samme måte som det var med de gamle modellene Nokia 3210 og 3310 f.eks. ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Noen som har noen tips til å få åpnet opp bakdekselet på en Nokia 6288? Føler meg dum her jeg sitter og ikke får den opp. 8568643[/snapback] Det skal bare være å skyve det opp. (på samme måte som det var med de gamle modellene Nokia 3210 og 3310 f.eks. ) 8569546[/snapback] Dette er min første Nokia, men jeg fikk den nå i allefall opp etter en liten stund. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Tenkte å lage nytt emne, men blir kanskje litt unødvendig for et så lite spørsmål, men, uansett. Hvorfor stresse mobilprodusentene med å presse inn flest mulig megapixler inn i kameratelefoner fremfor å ha lav oppløsning med kvalitet? 2 og 3mpix holder lenge som størrelse, men kvaliteten er jo sjeldent noe å skryte av i forhold til digitalkameraer. Hvorfor ikke bruke en CMOS-brikke (hvis det finnes) som gir god bildekvalitet på rundt 3mpix? Kvalitet fremfor kvantitet for min del. Vet ikke helt hvordan slikt fungerer i praksis, men det burde da gå ann? Eller er det bare fordi folk flest tror økt oppløsning gir bedre bilder, slik at for å selge mobiler er det bare å presse inn flere pixler slik at kjøperen tror de får bedre bilder? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Det er vell sannsynligvis fordi det ikke er mulig pr. dags dato å få særlig bedre kvalitet i mobilen. Det er i bunn og grunn optikken som bremser, og det er jo rett og slett ikke plass til bedre optikk i en mobil. Så løsningen blir da å pøse på med megapixler for å ha et salgsargument, i stedet for å ikke gjøre noe. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Vurderer å kjøpe meg N95, men det virker som dette er første telefon i en lang rekke av telefoner med omtrent de samme spesifikasjonene. Siden telefonen jeg har nå er relativt ny, vurderer jeg å vente til høsten i påvente av flere toppmodeller som kanskje "er" n95 + bedre batteri og lagringskapasitet... Er det rett "tenkt"? Endret 12. mai 2007 av rat911 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Det kommer jo ann på om du orker å vente eller ikke det. Det kommer jo alltid bedre telefoner i fremtiden. Man kan jo vente seg helt i stykker. Men personlig er jeg fornøyd med min N80, den holder i hertfall et år til, så få vi se hva som er kommet da. Personlig syns jeg det er ganske dumt å kjøpe "flaggskipet" rett etter lansering. Bedre å vente litt til de værste barnesykdommene er kurert og prisen faller. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Kan noen si meg om k800i har sånn joystick som blir ødelagdt etter ca 3 måneder? Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Kan noen si meg om k800i har sånn joystick som blir ødelagdt etter ca 3 måneder? 8600401[/snapback] K800i sin joystick var vel den første med vakumpakning, så nå må du vente 5 mnd før den blir ødelagt For å svare ordentlig er den en god forbedring i forhold til tidligere, men det var mange her som klagde på den likevel. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Sliter SE fortsatt med joystickene sine? Forstår ikke det helt, for joysticken på min W800i har holdt i 2 år og er like tight og presis. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Kan noen si noe fryktelig negativt om w810i før jeg kjøper den? Der bruksområdet er SMS, ringe og små-fotografering. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Kan noen si noe fryktelig negativt om w810i før jeg kjøper den? Der bruksområdet er SMS, ringe og små-fotografering. 8605541[/snapback] nei (du bør kanskje kjøpe deg en liten mikrofiberklut og noen Q-tips siden den mangler kameralinse, men ellers har jeg absolutt ingenting å si på den!) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Og der var skjermen på min Nokia 5300 ødelagt. Jeg har verken mistet den i gulvet, kastet den i veggen, eller sølt vann på den. Den har lugget pent og fint i lommen min i hele dag. Jeg tror kanskje det kan være en pressskade. Utsiden av skjermen er nemlig helt fin, ingen riper eller skader overhodet. Derimot virker det som om innsiden av skjermen er knust. Dette er svært irriterende. Mannen på Elprice ville ha 800 kroner får å reparere den. Så spørs om jeg ikke skal kjøpe en skjerm på ebay og gjøre det selv, om det er verdt det. Har søkt litt rundt på internett og virker som om mange har hatt samme problemet som meg. Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg har fått en Sony Ericsson W610 i bursdagsgave ( ) Første Sony jeg har så den er litt uvant, men det går seg til. Men, når jeg skal ta bilder og prøver å zoome får jeg beskjed om at "Ikke mulig å some i denne modusen", hva er det fornoe? Jeg har jo valgt innstillinger > bildemodus > normal. Har en venn med en annen Sony, han har det akkurat på samme viset.. (Burde jeg opptrettet en egen tråd for dette spørsmålet?) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 når jeg skal ta bilder og prøver å zoome får jeg beskjed om at "Ikke mulig å some i denne modusen", hva er det fornoe? det betyr at du ikke kan zoome med så høy bildekvalitet. prøv å ta på lavere kvalitet så skal det nok gå. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg har telenor, mottaker har også det. Mottaker er i Tyrkia. Jeg har sendt to meldinger til mottaker. Må jeg betale noe ekstra? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Nei. Du må ikke det. Men det er mulig mottaker må betale noe for mottak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå