Gå til innhold

Mobilkafeen | Diskusjon rundt mobilrelaterte ting!

Ingar

Anbefalte innlegg

Fikk en opprining i går kveld. Var noen som snakka som en foss i to-tre minutter, men som la på uten å presentere seg. Kjente ikke helt igjen stemmen og skulle gjerne visst hvem som ringte - men telefonen kom fra skjult nummer. Er det mulig å sende Telenor en mail og be de sjekke hvem som ringte, eller er det et tapt spill?

Ingar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk en opprining i går kveld. Var noen som snakka som en foss i to-tre minutter, men som la på uten å presentere seg. Kjente ikke helt igjen stemmen og skulle gjerne visst hvem som ringte - men telefonen kom fra skjult nummer. Er det mulig å sende Telenor en mail og be de sjekke hvem som ringte, eller er det et tapt spill?

Ingar

8179897[/snapback]

Det må anmeldes, og selv ikke da er det sikkert du får vite det...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er på utkikk etter ny mobil, og har lyst på N90. Det viser seg at det er få butikker som har denne inne og selger den kun på bestilling pga det går så lite av den?

Er det noe jeg ikke har fått med meg? Er dette en dårlig telefon? Finnes det en telefon som har samme specs som er bedre?

Mvh Rune

Edit: Du hendelse. Rart de i butikken lurte litt, mente selvfølgelig N80..

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar
Er på utkikk etter ny mobil, og har lyst på N90. Det viser seg at det er få butikker som har denne inne og selger den kun på bestilling pga det går så lite av den?

Er det noe jeg ikke har fått med meg? Er dette en dårlig telefon? Finnes det en telefon som har samme specs som er bedre?

Mvh Rune

Edit: Du hendelse. Rart de i butikken lurte litt, mente selvfølgelig N80..

8325046[/snapback]

Stor diskusjon om N80 her..

Lenke til kommentar

Hvis jeg skal viderekoble et nummer(et simkort som ikke er koblet til en mobiltlf) til mitt nåværende nummer, hvilket alternativ velger jeg da?

Viderekoble taleanrop:

- alle taleanrop

- hvis opptatt

- hvis ikke dekning

- hvis ikke tilgjengelig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...