Ingar Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Fikk en opprining i går kveld. Var noen som snakka som en foss i to-tre minutter, men som la på uten å presentere seg. Kjente ikke helt igjen stemmen og skulle gjerne visst hvem som ringte - men telefonen kom fra skjult nummer. Er det mulig å sende Telenor en mail og be de sjekke hvem som ringte, eller er det et tapt spill? Ingar Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Fikk en opprining i går kveld. Var noen som snakka som en foss i to-tre minutter, men som la på uten å presentere seg. Kjente ikke helt igjen stemmen og skulle gjerne visst hvem som ringte - men telefonen kom fra skjult nummer. Er det mulig å sende Telenor en mail og be de sjekke hvem som ringte, eller er det et tapt spill? Ingar 8179897[/snapback] Det må anmeldes, og selv ikke da er det sikkert du får vite det... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Det må anmeldes, og selv ikke da er det sikkert du får vite det... 8179956[/snapback] Hmm okay. Sært. Men takk for svar! Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Det burde være mulig å finne ut dette via "Min Side" som de fleste leverandører har. Synes jeg. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hvor kan jeg finne layout til k610i? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Hvor finner jeg overganger for å koble vanlig headset til mobil? Har en P910i om det gjør noen forskjell. Edit: Fant på Clas Ohlson, no problem! Endret 30. mars 2007 av lago Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Eg har akkurat kjøpt meg nytt batteri til min gode gamle SE K700i, og eg berre lurte på kor lenge eg bør ladde dei første gongane? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hvor finner jeg overganger for å koble vanlig headset til mobil? Har en P910i om det gjør noen forskjell. Edit: Fant på Clas Ohlson, no problem! 8266336[/snapback] samme kobling under som k610i? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 samme kobling under som k610i?P910i har ikke fast-port, men koblingene du finner på blant andre K700i og K500i. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Er på utkikk etter ny mobil, og har lyst på N90. Det viser seg at det er få butikker som har denne inne og selger den kun på bestilling pga det går så lite av den? Er det noe jeg ikke har fått med meg? Er dette en dårlig telefon? Finnes det en telefon som har samme specs som er bedre? Mvh Rune Edit: Du hendelse. Rart de i butikken lurte litt, mente selvfølgelig N80.. Endret 7. april 2007 av Billy Bob Lenke til kommentar
GardP Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Fant en guide for å legge til nye telefoner i isync som ikke støttes allerede. Krever at man kan litt programering for å legge til en annen telefon en den som er nevnt her: Isync guide Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Så nettopp den nye Telenor-reklamen med jentebarnet som leste sin skolestil. Morsom/bra reklame Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Er på utkikk etter ny mobil, og har lyst på N90. Det viser seg at det er få butikker som har denne inne og selger den kun på bestilling pga det går så lite av den? Er det noe jeg ikke har fått med meg? Er dette en dårlig telefon? Finnes det en telefon som har samme specs som er bedre? Mvh Rune Edit: Du hendelse. Rart de i butikken lurte litt, mente selvfølgelig N80.. 8325046[/snapback] Stor diskusjon om N80 her.. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hvis jeg skal viderekoble et nummer(et simkort som ikke er koblet til en mobiltlf) til mitt nåværende nummer, hvilket alternativ velger jeg da? Viderekoble taleanrop: - alle taleanrop - hvis opptatt - hvis ikke dekning - hvis ikke tilgjengelig Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 blir vel "alle taleanrop" det da. men vet ikke om det lagres på sim-kortet når det ikke er koblet til en telefon. jeg tror det er telefonen som styrer viderekoblingen. du kan evnt. ringe operatøren og viderekoble der ifra kanskje? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hva koster det egentlig å legge igjen beskjed i talepostkassen til folk(dvs at man legger igjen en beskjed etter pipetonen)? Har telenor, og såvidt jeg vet, så betaler man vel ikke noe for å høre gjenlagte beskjeder? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 er vel vanlig minutt pris går jeg utifra Lenke til kommentar
Namek Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Når er det egentlig iPhone kommer ut? bilde: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå