Gå til innhold

Mobilkafeen | Diskusjon rundt mobilrelaterte ting!

Ingar

Anbefalte innlegg

Det er vel ikke nødvendig å ha _både_ TyTn og 9100? Altså en av de selges.

SE K750i knirker vel en del, samt du har dens eneste fordel, altså bra kamera, på K800i. K750i selges.

Sirocco må beholdes. T28s får du vel ingenting for, i forhold til hvor hyggelig det er å ha den? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye klokt der. :)

K750 føler jeg kanskje ikke at det er vits å selge pga. herpa deksel og jeg fikk den gratis etter noe saker med jobben.

Sirocco må beholdes ja og beholder nok også TyTn. T28s kjøpte jeg for 200 kr. og den er verdt mer enn det.. ville aldri solgt den for så lite. :p

Så det blir nok kanskje salg av Qtek 9100, Sony Ericsson K800i og Sony Ericsson K610i (etterhvert... akkurat fått den).

Det som er litt synd er at Qtek 9100 og bruktprisene er så lave.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei.

Kan man få falske SMS-er med relativt seriøst innhold, og gjøre slik at avsender er fra en annen? Jeg mener det finnes slike tjenester hvor man kan bløffe med personer.

Kan noen bekrefte dette for meg?

Edit: Jeg vet ikke om det passer her, men prøver meg. :)

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Hvordan finner man ut om en mobil fungerer i USA?

7991633[/snapback]

Triband og Quadband-telefoner fungerer der. Har de 1900-båndet så får du brukt dem i USA. Det pleier å stå under spesifikasjonene til telefonen.

7993038[/snapback]

Takk for hjelpen :) Regner med en telefon med disse spesifikasjonen fungerer i USA da, "Trippelbånd med GSM-dekning på opptil fem kontinenter (GSM 900/1800/1900)".

Lenke til kommentar
Hei.

Kan man få falske SMS-er med relativt seriøst innhold, og gjøre slik at avsender er fra en annen? Jeg mener det finnes slike tjenester hvor man kan bløffe med personer.

Kan noen bekrefte dette for meg?

Edit: Jeg vet ikke om det passer her, men prøver meg. :)

8000378[/snapback]

ja dette går med gulesider.no sin tjeneste tror jeg, vg eller dagbladet hadde en sak om dette for et par mnd. siden

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har tatt av dekselet på min K700i og har blåst den ren og pen med kompressor (5-6 bar og 2 mm munnstykke), men joysticken (nedover) fungerer fremdeles ikke noe særlig.

Jeg tenker på å bruke litt CRC 2-26, men jeg har mest lyst til å se litt nærmere på joysticken først. Jeg prøvde å nappe litt i den, men det virker som om den sitter fast.

Går det an å nappe av joysticken (øverste delen) på K700i uten å ødelegge den?

Edit: Case closed! Det gikk fint an å dra av plasttoppen på joysticken. Jeg prøvde først å kun blåse med kompressor der også, men den funket ikke noe bedre etter det.

Så da ble det litt CRC 2-26 (elektro) og påfølgende "massèring", og nå fungerer den aldeles strålende. Så god som ny! Anbefales helt klart for de som har problemer med sin. :D

Jeg er usikker på holdbarheten av operasjonen, men jeg regner med at den vil holde en god stund. Hvis den begynner å tulle seg på nytt er det vel bare til å gjenta.

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
Har nå skaffet meg en nyyydelig Nokia 3310, klar til bruk! Om få dager ligger den i postkassen, og jeg GLEDER meg  :D Skal bli et fint gjennsyn med den gamle slageren.  :)

8097473[/snapback]

*mimre*

3330 var den første telefonen min. husker hvordan dekslet var ødelagt og jeg byttet til et Donald deksel. det var tider det, :yes: nå er det vel knapt noen telefoner det går an å skifte deksel på. ( i hvert fall fra Sony Ericsson)

Endret av hernil
Lenke til kommentar
nå er det vel knapt noen telefoner det går an å skifte deksel på. ( i hvert fall fra Sony Ericsson)

8110243[/snapback]

Det er inget hinder. :)

Man får kjøpt deksler og verktøy som gjør jobben... bare det tar litt lenger tid enn de vanlige "xpress-dekselene" som var på 3310.

Tenk så stort marked det var for deksler før... husker på Tønsberg messen så lå det bord for bord i en av hallene stappfulle med deksler og tastematter.

Lenke til kommentar

Hei! Min far har har en Nokia N70 og han driver nå å skal sende e-post med telefonen. Men når man går inn og lager en e-post og sender den, så havner den i Utboksen hvor det står "i kø". Når jeg da trykker valg og send, først blir den sendt. Litt tungvint å måtte først sende, for så å gå i utboksen og trykke send en gang til. Noen som vet om det går an å fikse?

Lenke til kommentar
Har nå skaffet meg en nyyydelig Nokia 3310, klar til bruk! Om få dager ligger den i postkassen, og jeg GLEDER meg  :D Skal bli et fint gjennsyn med den gamle slageren.  :)

8097473[/snapback]

*mimre*

3330 var den første telefonen min. husker hvordan dekslet var ødelagt og jeg byttet til et Donald deksel. det var tider det, :yes: nå er det vel knapt noen telefoner det går an å skifte deksel på. ( i hvert fall fra Sony Ericsson)

8110243[/snapback]

Det var første telefonen min også. Husker den tålte ALT, til den til slutt ikke virket mer :( Da kjøpte jeg meg en Siemens CX65, og DET var nedtur det; trege menyer og dårlig batterikapasitet.

Men det å bytte er ganske kult ja. Noen som vet en plass de selger 3310/30 deksler enda? Et Donald deksel hadde vært gøyalt :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...