Gå til innhold

Mobilkafeen | Diskusjon rundt mobilrelaterte ting!

Ingar

Anbefalte innlegg

Da har jeg snakffet meg en K800i også et 1gb ms-micro. Måtte ut med 1840kr totalt for dette, da med telenor binding i 12mnd :)

Men er det ikke snakk om å forby dette med binding? slik at man ikke kan låse telefonene.

Uansett, så blei jeg overasket over at K800i hadde walkman 1.0 mp3-spilleren også flymodus, meget spennede telefon hittil. ikke opplevd noen feil :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får jeg spørre, hva er hoved-forksjellen på de to funksjonene?

6784091[/snapback]

Flymodus er at du kan bruke alt telefonen inneholder, med unntak av funksjonene som bruker mobilnettverket, dvs. sms, ringing, videosamtale, gprs, osv... Eksempler på mobiler med dette er Nokias N-mobiler, P990i, ++..

Musikkmodus er enkelt og greit at mobilen kan spille av musikk uten å slå på resten av telefonen, og uten å bruke noen form for funksjoner som er tilknyttet mobilnettverket. Eksempler er vel da blant annet W900i og W800i.

Lenke til kommentar
Da har jeg snakffet meg en K800i også et 1gb ms-micro. Måtte ut med 1840kr totalt for dette, da med telenor binding i 12mnd :) 

Men er det ikke snakk om å forby dette med binding? slik at man ikke kan låse telefonene.

Uansett, så blei jeg overasket over at K800i hadde walkman 1.0 mp3-spilleren også flymodus, meget spennede telefon hittil. ikke opplevd noen feil :)

6784047[/snapback]

Uten å prøve å reklamere for butikker her, hvor kjøpte du telefonen så billig med Telenor? Hvilket abonnement måtte du ut med?

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte den hos Euronics og med Djuice NonStop :)

6836472[/snapback]

Når du skriver totalt 1800 og noe, mener du da totalt _uten_ abb. avgift? Er vel fortsatt grei, men ikke uvanlig billig, pris. Tror kanskje pologutt misforsto deg i så fall.

6841597[/snapback]

Jeg fikk hvertfall tak i en til 799 kr + 132 kr. pr. mnd (12 mnd binding)... kommer på ca. 2.400 kr. det.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte den hos Euronics og med Djuice NonStop :)

6836472[/snapback]

Når du skriver totalt 1800 og noe, mener du da totalt _uten_ abb. avgift? Er vel fortsatt grei, men ikke uvanlig billig, pris. Tror kanskje pologutt misforsto deg i så fall.

6841597[/snapback]

Det var uten abb_avgift. jeg hadde nonatop fra før av så trengte ikke noen ny tegning, jeg betaler ikke noe for telefonen i måneden slik jeg er klar over, ble ikke sagt noe om det hvertfall :)

Jeg gav 1840kr for den telefonen inkludert et 1gb minnekort til telefonen og med 12mnd-binding hos telenor.

Lenke til kommentar

Noen som har sett 2. sesong av Weeds?

Morsomt hvor tydelig de er sponset av Nokia. Nokia 7370, E61, E70 og flere dukker opp hele tiden. Også scener hvor mobilen er grundig innarbeidet, f.eks. en sitter å hører på musikk med svært headsett koblet til mobilen, osv..

Selvfølgelig ikke noe nytt med sponsing i serier, men morsomt at det både er så tydelig og på den andre siden så godt implementert.

Lenke til kommentar
Hvordan kan det ha seg at min E61 bruker 20 sekunder på å sende en tekstmelding? Dvs den skjermen med den progress-linja "Sender tekstmelding" vises i 20 sek, før jeg er tilbake i menyen.

6925509[/snapback]

Skyldes nok en liten feil ja.

Du har selvfølgelig oppgradert til nyeste firmware?

Hvis ikke, gjør det. Og uansett om du har nyeste fw eller ikke så bare last ned SMS Accelerator:

http://europe.nokia.com/A4149167

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...