Aalton Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 http://www.amobil.no/artikler/mobiltelefon...ommer_e50/26889 Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 http://www.amobil.no/artikler/mobiltelefon...ommer_e50/26889 6308318[/snapback] var jo fryktelig tynn da hehe Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Husker jeg var på en utenlands nettbutikk før. Hadde batterier til omtrent alle nokia og tilbehør og deksler og slikt til mange andre merker og. Noen som har forslag? Har helt glemt hva butikken het. Tror den var tysk. Lenke til kommentar
mortenht Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 hei er det noen er som vett hvordan man åpner en polti speret mobil Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Politi sperret mobil? det har jeg ikke hørt om før.. mortenht, velkommen til forumet.. Lenke til kommentar
mortenht Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Politi sperret mobil? det har jeg ikke hørt om før.. mortenht, velkommen til forumet.. 6365014[/snapback] takk gla får å være her det er det jeg fikk vite av den som jeg fikk den av. men hvertfall så står det at den er FRAKOBLET oppe det det skal stå telenor eller nettcom. detta er en N70. Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hmm, regner med at du ikke bare har satt den i Frakoblet (flymodus) selv? Om mobilen er IMEI-sperret er dette ikke noe du får hjelp til her på forumet. Lenke til kommentar
mortenht Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hmm, regner med at du ikke bare har satt den i Frakoblet (flymodus) selv? Om mobilen er IMEI-sperret er dette ikke noe du får hjelp til her på forumet. 6365202[/snapback] hvordan kan sjer sjekke om jeg har sotte den i flymodus? Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Trykk på Av/på-knappen. Her kan du bytte profil til f.eks. Generell, og mobilen går ut av Frakoblet modus. Lenke til kommentar
mortenht Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Trykk på Av/på-knappen. Her kan du bytte profil til f.eks. Generell, og mobilen går ut av Frakoblet modus. 6365213[/snapback] oki skal se om det funker Lenke til kommentar
vZ Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hva er maks størrelse, på minnekort, som kan brukes på en nokia e60? Vurderer å kjøpe Kingston 2 GB. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=322788 Lenke til kommentar
vZ Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 2 gb funker fint 6414434[/snapback] Ok, takker for svar! Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Ser ut som Aftenposten har gjort en liten brøler med sin artikkel "Rimelige 3G-mobiler" "Sony Ericssons K750i har 3G, men ikke EDGE, kamera med 2 megapiksler, autofokus og fotolys, samt videoopptager og musikkspiller. Nettleseren er ok, men ikke optimal. E-post-programmet funker veldig bra." http://www.aftenposten.no/forbruke EDIT: Ja de har fikset artikkelen nå Endret 5. juli 2006 av Xpi Lenke til kommentar
Jasmin_Blomst Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hei Jeg har ett lite spørsmål angående samsung wep200 og jabra jx10. hvem av dem er best.?? og er det noen som vet om det følger med sånn bøyle til samsungen slik at den bare kan henge på øret? hadde vært supert om noen visste det Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 I dag kjøpte jeg meg en ny telefon. Z530i. Problemet er det at den lå og lada. Så plutselig datt laderen ut. Da hadde den lade i litt over 1 time. Når jeg satte i laderen igjen, sa den at batteriet var full-ladet. Da vil vel batteri-kvaliteten være fryktelig lav? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Har tittet litt rundt på mobiler nå, også kom jeg over Samsungs SGH-Z540! Noen som har erfart denne? Den så litt stilig ut Har veldig lyst på en klapp mobil nå Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Kjøpte en Sony Ericsson K750i for en krone i dag Når jeg skulle innstalere programvaren som var med, fikk jeg det ikke helt til med en gang. Men etter litt klabb og babb så fikset det seg tilslutt. Så det jeg lurer på om det er mulig og overføre filmer til mobilen, jeg har prøvd det tidligere, men da var det feil filformat. Så da må jeg vell endre filformatet på de filene jeg skal ha på mobilen. Noen som vet om det går an? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Du må ha ett program som konverterer til filformatet 3gp. Det beste jeg har klart å finne (som er gratis) er Mobile Media Converter. Det kjedelige er at det ikke konverterer fra .avi filer... Ellers så har du jo ImTOO 3gp Video Converter hvis du er villig til å legge litt kronasjer på bordet Har ikke testet dette... Endret 20. juli 2006 av GEman Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Du må ha ett program som konverterer til filformatet 3gp. Det beste jeg har klart å finne (som er gratis) er Mobile Media Converter. Det kjedelige er at det ikke konverterer fra .avi filer... Ellers så har du jo ImTOO 3gp Video Converter hvis du er villig til å legge litt kronasjer på bordet Har ikke testet dette... 6524693[/snapback] Okei. Men uansett tusen takk for svar Det finnes ikke et program som kan konvertere fra .avi filer da? Endret 20. juli 2006 av ZeRyZoN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå