Gå til innhold

Mobilkafeen | Diskusjon rundt mobilrelaterte ting!


Ingar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

16.mai har jeg 3 mnd igjen av bindingstiden på activetalk. Det er 387,- i månedsavgifter for de 3 månedene.

 

Bytter jeg til smarttalk vil det koste meg 672 (375 for å si opp binding + 297 ringetid (minimumsfakturering). De 297 kronene får jeg mer igjen for med smarttalk enn med activetalk. Jeg "ringer" for mer enn 100 i måneden. Det lønner seg å avslutte bindingen den 16.mai eller surrer jeg?

Lenke til kommentar
Idag fikk jeg min K800!! :D Konge mobil ved første inntrykk! :D

6107001[/snapback]

 

 

Jaha?! Og den fikk du tak i hvor?

6108109[/snapback]

Det lurer jeg på også... den har vel ikke kommet til Norge engang enda?

6108297[/snapback]

Den har ikke vært ute i salg i Europa engang.

 

Jonkybonky: 1.april er desverre over for lenge siden.

Lenke til kommentar
*Ønske meg selv velkommen på forumet!* :p

 

Når det er snakk om K800.. Lurer bare på en liten ting.. Hvis jeg forhåndbestiller denne nå på Komplett.. Kan de da skru opp prisen til den kommer inn? :hmm:

6108940[/snapback]

Vel, det vil nok neppe skje da denne prisen er ganske riktig.

Lenke til kommentar
*Ønske meg selv velkommen på forumet!* :p

 

Når det er snakk om K800.. Lurer bare på en liten ting.. Hvis jeg forhåndbestiller denne nå på Komplett.. Kan de da skru opp prisen til den kommer inn? :hmm:

6108940[/snapback]

http://www.komplett.no/k/k.asp?action=custserv&topic=cond[/url]']- Prisene er i stadig forandring og vi tar derfor forbehold om prisendring som følge av endrede priser fra våre leverandører.

- Eventuelle prisendringer som skjer etter bestillingstidspunkt som ikke skyldes feil (se nedenfor) får ikke tilbakevirkende kraft.

;)

 

Mvh

Christian

Lenke til kommentar

Det tror jeg ikke de kan gjøre, det er akkurat som at du går inn og reserverer ett produkt i en butikk og pruduktet koster 999,- når du reserverer og når du skal kjøpe produktet f.eks etter at et tilbud er gått ut så har du krav på samme pris. Tror jeg! hehe

Lenke til kommentar
Er det noen som har noen mening om hvilken oppløsning som gir grei kvalitet i videosamtaler? Gjerne med erfaringer om videosamtaler med telefonene nevnt under

 

Eksempler:

N80 - VGA

V3x - VGA

K800- VGA

SXG75- CIF

W900 - QCIF!?

6164612[/snapback]

Nå har ikke jeg noen erfaring med videosamtaler desverre, men her er en liten oversikt over størrelsene. I norge følger vi vel PAL tror jeg.

 

Mvh

Christian

Lenke til kommentar
W900 - QCIF!?

6164612[/snapback]

 

 

kødder du?? har den så sykt dårlig oppløsning, trodde ikke SE leverte så dårlig oppløsning til en så dyr mobil med ellers ganske gode spesifikasjoner.

 

Og ser at mange av dere vil ha bedre oppløsning, tror heller kvaliteten er viktigere enn selve oppløsningen som med vanlige kameraer.

 

Kan bare nevne at dvd har 704 × 576 oppløsning og vcd som oxo er ganske bra til tv osv har oppløsning på 352 × 288, bare legger til at disse tallene gjelder for PAL som innebærer at det er de gjeldende standarder for europa.

edit:

bare legger til at qcif betyr kvartdelen av cif, altså cif oppløsning delt på 4.

Endret av Rakib
Lenke til kommentar
W900 - QCIF!?

6164612[/snapback]

 

 

kødder du?? har den så sykt dårlig oppløsning, trodde ikke SE leverte så dårlig oppløsning til en så dyr mobil med ellers ganske gode spesifikasjoner.

 

Og ser at mange av dere vil ha bedre oppløsning, tror heller kvaliteten er viktigere enn selve oppløsningen som med vanlige kameraer.

 

Kan bare nevne at dvd har 704 × 576 oppløsning og vcd som oxo er ganske bra til tv osv har oppløsning på 352 × 288, bare legger til at disse tallene gjelder for PAL som innebærer at det er de gjeldende standarder for europa.

edit:

bare legger til at qcif betyr kvartdelen av cif, altså cif oppløsning delt på 4.

6165248[/snapback]

 

 

 

Nope, men det er sekundærkameraet da, og båndbredden for 3G-samtaler er ikke all verden så det spiller mindre rolle. Hovedkameraet på f.eks W900 og V3x tar opp i full VGA oppløsning (320x240px) i 30 fps, takket være nVidia GoForce grafikkakseleratorbrikken som er innebygd i telefonen. N80 f.eks tar opp i CIF (352x288px) men med ubrukelige 15 fps.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

I begynnelsen syntes jeg at joystick-erstatningen på W810i var genial, men nå er jeg ekstremt misfornøyd med den. Knirkete og dårlig. Noen andre som sliter med det samme?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...