genser Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg satt på t-banestasjonen i går, og så plutselig at noen prøvde å sende meg en .sis fil over bluetooth. Den het noe som kxs og så rare bokstaver og tall. Jeg er ikke av de som er redd for virus, og vet at dette er utrolig hypet opp av mediene og enkelte antivirus-firmaer, men når jeg blir tilsendt en rar .sis virker det litt som virus. Noen fasit-svar? Jeg bumper opp dette. Satt på trikken i går, og ble nok en gang forsøkt å bli tilsendt en .sis-fil med et veldig rart navn. Noen som vet hva det er? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Sjekket utgående tid for anrop på mobilen nå nettopp: Hvordan får du til å ta skjermbilde egentlig? Min: incoming: 43 hr. 36 min. 20 sec outgoing: 19 hr. 42 min. 55 sec Hadde jeg aldri trodd Det må da være feil? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg bruker medfølgende program fra "Resco Photo Viewer" kalt "Screen Capture". Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Medfølgende? Det ligger ikke inne på min Qtek Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Medfølgende? Det ligger ikke inne på min Qtek Hmm... ligger det ikke på cden da montro? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Skal sjekke! Edit: Jeg finner det ikke! Endret 2. oktober 2005 av Slurt-is Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hvorfor anbefaler Amobil en telefon de bare gir 4/6? Da mobilen ble testet rett før jul engang, fikk den terningkast 6, som den hadde lenge. Av en eller annen rar grunn ble den satt ned til 5, da Amobil testet K750i og 6680. Og nå er den satt ned til 4 ? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Det står jo klart og tydelig i test-veiledningen. Når nye telefoner kommer, skal disse vurderes og sammenlignes gamle telefoner, og karakteren endres deretter. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Medfølgende? Det ligger ikke inne på min Qtek Resco.net De har mange gode programmer Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Er det noen som har prøvd eXPerience? Det er veldig greit å bruke, og enkelt og komme seg ut av programmene. Den er helt lik XP. Også x'ene oppe i gjørne (røde og firkantet). Start menyen er også helt identisk. PS: Det er ikke programmet som jeg bruker på pc-en som er eXPerience, men selve bilde i midten Bilde: Endret 2. oktober 2005 av Slurt-is Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Noenn som kjapt kan gi meg link til hvordan jeg sammenligner to telefoner? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hvordan formaterer man et memory stick-minnekort? Mobilen er S700. Mobilen kommer ikke som egen partisjon når jeg kobler den til maskinen. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Du kan formatere kortet fra mobilen. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Er det lov å lage en tråd der jeg spør hvor mye en tlf er verdt nrukt? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Nei, det er ikke lov lengre. arehei skrev det litt lengre bak her i tråden. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ok! Hvordan skal jeg få hjelp til å finne det ut da? Eller må jeg bare annta en pris selv? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Skjekk og sammenlign prisene på bruktmarkede her, på finn.no, QXL, osv. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Noenn som kjapt kan gi meg link til hvordan jeg sammenligner to telefoner? Dersom det er to telefoner av samme merke har du ofte muligheten til å sammenligne dette direkte på produsentes nettsider. Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Noenn som kjapt kan gi meg link til hvordan jeg sammenligner to telefoner? Ikke så veldig kjappt svar av meg, men GSMarena har en veldig fin sammenligningsfunksjon, og stor utvalg av mobiler man kan sammenligne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå