Bruun Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Unbranding betyr å flashe telefonen med orginal eller uroginal firmware (har vel ikke noe særlig å si), slik at den ikke lengre er bundet til teleoperatøren den er kjøpt med. F.eks så er telefonen bundet i 12 mnd. til NetCom, og du vil bruke ditt Telenor simkort. Da flasher/unbrander du den, og så kan du bruke den med hvilket som helst simkort. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Det står at den er kompatibel med alle kort??? Vil 3g'en funke i Norge etter en unbranding? Endret 9. august 2005 av Slurt-is Lenke til kommentar
tbone Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Det står at den er kompatibel med alle kort??? Vil 3g'en funke i Norge etter en unbranding? Tror det er ingen som har fått disse telefonene til å fungere i Norge, spesielt GPRS og MMS er håpløst å få til, men det er mulig unbranding fikser dette nå. Sjekk med f.eks GSM Teknikk før du kjøper den... Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hvilke mobiltelefoner har ubegrenset sms minne??? Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hvilke mobiltelefoner har ubegrenset sms minne??? Ingen har ubegrenset, men det du vel mener er hvor man kan ha meldinger helt til alt minnet er fullt. Av de jeg har prøvd så er det kun Symbian-telefoner som har hatt mulighet til dette, men enkelte Siemenser har også mulighet til å lagre ubegrenset i et arkiv, men altså ikke innboks. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hmm, har ikke Windows-telefoner også den muligheten? Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hmm, har ikke Windows-telefoner også den muligheten? Jo, det ville jeg tro. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Fatter ikke at produsentene har skjønt at det er noe faktisk vil vil virkelig ha Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Nä er jeg pä Mallorca! Er det noen mobiler dere vil vite prisen pä her i Spania, nä som jeg er her??? Var litt billigere her faktisk Skal sjekke om det er det Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Tidligere i dag, var det en som hoppet uti med en Nokia 6230i, og den funket faktisk etterpä! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Tidligere i dag, var det en som hoppet uti med en Nokia 6230i, og den funket faktisk etterpä! Dæng! Lurer på om M75 hadde oerlevd det samme, hehe. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hmm, noen som aner noe om pris på W800i? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Noen som vet om den nye Sony butikken i Oslo (Paleet) selger W800i? Pris anyone? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Er ganske fornøyd med et kjøp av en K700i med Telenor RingKontant her om dagen. Fikk den for 430 kr. helt ny i en butikk. Men siden jeg har en K750i selger jeg den på qxl og nå er budet oppi 1050 kr. allerede, minuset med den var jo at den var Telenorlåst, men det fikset man jo med en kabel... Er ikke den mobilen veldig dyr i nettbutikkene? Den selges jo til 1.199 kr. med kontantkort (eller gjorde...) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Ja, er ofte mye billigere å kjøpe med kontantkort framfor helt uten abonnement. Lenke til kommentar
genser Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Noen som har "pip pip" meldingslyden til Nokia i .mid, .mp3 eller noe annet format? Er også på utkikk etter den enkle "pip" ringelyden. Altså ringelyden som er standard på møteprofilen. Setter pris på svar Lenke til kommentar
Gjesp Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hvorfor blir det aldri fokusert på volum i tester av mobiltelfoner? Når primærfunksjonen til en telefon er å føre en samtale, må det vel være viktig å rangere telefoner på grunnlag av hørelyden fra høyttaleren. Det teller vel ikke i det hele tatt noe å ha super skjerm og behagelige knapper når telefonen holdes mot øret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hvor lenge bør K750i lades første gangen? I manualen står det 4 timer. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg har alltid laddet mobilene mine over natten første gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå