ehs5 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg la ihvertfall ut bilde, for de som ikke har sett det. Lenke til kommentar
genser Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Tenkte jeg bare skulle informere om at det er bestemt internt at poster som ber om hjelp til prising på mobiler kvalifiserer til beskrivelsen salgsannonse og derfor ikke er tillat. Eksempel på ikke tillatt post: "Skal selge min SE K700i. Den har nesten ingen riper og funker perfekt. Følger med headsett, kvittering og alt. Hvor mye synes dere jeg skal kunne ta for mobilen?" Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 I dag er jeg glad! Etter jeg fikk den mail fra Siemens om at jeg skulle teste en M75, har jeg ikke hørt noe fra de... Før i dag. Det kom nettopp en mann på døra med en pakke til meg, inni pakken lå det en splitter ny M65 som unnskyldning for at jeg må vente litt lenger på M75'en. Så for å gjøre en lang historie kort, så får jeg en M65 nå, og en M75 om noen uker. Måtte bare dele min glede med dere andre. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Pokkers dobbeltpost! Jaja, glad uansett. Endret 3. juni 2005 av SumSar Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 hvordan blir man tester for siemens da? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 De var en konkurranse for en tid tilbake siden, jeg var en av de som vant. Lenke til kommentar
GoMLi Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 veit nåken om fil-overføringo på ir-porten på D500 e bra håpe på svar Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hva mener du med bra? Fungerer som på andre telefoner. Lenke til kommentar
GoMLi Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 eg meine at samsung mobilane går da ikkje an å senda ting via Ir.Får alle eg kjenne som har samsung går da ikkje å senda ting til via Ir. Da va da eg lurte på Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Du kan overføre det meste med ir'en på D500. Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Huff. Telekiosken sin nye TV-reklame for 6020 er virkelig irriterende og dårlig. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Bare et forslag men. Jeg tror det ville vært lurt å satt infoen om at spørsmål om prising av mobiler ikke er lov som sticky i et par uker. Det virker som få av medlemmene har fått det med seg. Kanskje det også hadde vært en ide å ha forslag til hvordan de kan finne ut en pris på telefonen de skal selge. Som sagt bare et forslag, men det hadde vært kjekt. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Enig med SumSar. Syns det stadig dukker opp tråder hvor de spør om hjelp til prising av den og den telefonen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Takk for forslaget. Skal ta en kikk på det og høre om andre moderatorer er enige. Forslag til sticky kan selvfølgelig sendes på PM Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Wow, må si at talkmore har fart på kundeservicen! Sendt en mail klokken 12:39 og fikk svar tilbake 12:47 Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Wow, må si at talkmore har fart på kundeservicen! Sendt en mail klokken 12:39 og fikk svar tilbake 12:47 Ja. Høres bra ut det. Håper de slutter å plage meg med reklame snart. Har forresten lignende erfaring med Mobyson; Sender mail halv elleve på en lørdagskveld og får svar noen minutter senere Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Tele2 sin kundservice er ikke noe å skryte over... Sender mail til dem en dag og får svar 2 dager etter De spammer meg ikke med reklame ivertfall ! Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Håper de slutter å plage meg med reklame snart. Rart. Jeg har ikke mottat noen som helts form for reklame fra talkmore. En venn av meg begynte å snakke om en mobil i asia som hadde 5 megapixel kamera. Stemmer dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå