SumSar Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Men å bli trukket ut blant så mange må jo føles godt Du var heldig der, SumSar, hvilken mobil skal du teste? Jeg føler meg veldig heldig for tiden ja! Telefonen jeg skal teste er M75. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Noen her som har 6230i? Vurderer å plukke opp en i dag, men kunne godt tenke meg å høre om evt. barnesykdommer. EDIT: Fikk en i dag. Overraskende bra, synes jeg. Endret 26. april 2005 av Lord Swag Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Huff, har aldri vært noe glad i Siemens jeg Ikke jeg heller. Var min første telefon, og falt fra hverandre etter hvert. Billigplast Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hadde det en gang. Aldri mer. Dekselet gikk i stykker etter ca. 1 uke.. Lenke til kommentar
robot Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg har hatt mange mobiler, og har mistet omtrent alle i gulve en gang. men ingen gikk i tusen knas :-) Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 I dag ble det presentert 1 ny nokia, nemlig 5140i. I morgen kommer det minst 2 til. Følg med på "Rykter og Nykomlinger" Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Et kjapt spørsmål: Kan man importere andre meldingslyder til en SE Z600? Sinnsykt lei de originale... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Nå har man satsa mye på å få bra kamerakvalitet på mobiler, nå burde de snart satse på å få bedre lyd på stemmeopptakerne. Hadde vært deilig å ta opp en lyd som høres utrolig realistisk ut og bruke den som ringetone eller lignende. Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hvordan er mulighetene for radio på Nokia 6681? Streaming kan bli vel dyrt, men hvordan er mulighetene der? Og har hørt det fiinnes en radio-headset, men passer det til 6681 og er det brukbart? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Har gått å lurt på en ting en stund nå. Hva skjedde egentlig med de "planene" til SE om å lage "vanlige" symbiantelefoner? Var det bare rykter? Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Nei, dette kommer nok mer og mer fremover. Neppe heeeelt vanlige og low-end telefoner, men noen mellomting mellom low-end og P-serien, for å si det sånn. Dette blir lett når UIQ 3 kommer, som skal være mye enklere å bruke med en hånd. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Juhuu! Fikk en Nokia 6630 til konfirmasjonen. <3 Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Gratulerer med ny telefon. Vi krever bilder i bildetråden! Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Et kjapt spørsmål: Kan man importere andre meldingslyder til en SE Z600? Sinnsykt lei de originale... Umulig å fikse inne i firmwaren på egen hånd? (Er totalt intetanende på dette feltet.) Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Gratulerer med ny telefon. Vi krever bilder i bildetråden! Ikke for å klage, men tør jeg spørre hvorfor? Vi har da hundrevis av bilder tatt av og med 6630 her. Er jo ikke akkurat en nyhet lenger. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hoho, så tøft! Surfer forumet med opera fra mobilen for første gang. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Gratulerer med ny telefon. Vi krever bilder i bildetråden! Ikke for å klage, men tør jeg spørre hvorfor? Vi har da hundrevis av bilder tatt av og med 6630 her. Er jo ikke akkurat en nyhet lenger. Fordi det er lite aktivitet der nå, og han nettopp har fått seg ny telefon, da han har sikkert lyst å prøve kameraet. Endret 10. mai 2005 av SumSar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå