Azizel Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Hei. Jeg har akkurat koblet i mitt nye hovedkort. jeg tror jeg har gjort alt rett. men når jeg skal slå på datan kommer jeg helt fram til windows loading screen´n, men da rebooter datan. Vet ikke om det er noe med hardwaren eller softwaren. hvis noen kan komme med tips til hva problemet er så er jeg takknemlig. p.s. er ikkje sikker om at dette er feil postet, men jeg satser på att det er rett. Endret 21. desember 2004 av Azizel Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Ser ut som windows bør installeres på nytt, fordi den gamle maskinvaren er såpass forskjellig fra den nye. Du hadde vert heldig hadde du komt inn i windows, men da ville det gått TREIGT! Formater du.. Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hei. Jeg har akkurat koblet i mitt nye hovedkort. jeg tror jeg har gjort alt rett. men når jeg skal slå på datan kommer jeg helt fram til windows loading screen´n, men da rebooter datan. Vet ikke om det er noe med hardwaren eller softwaren. hvis noen kan komme med tips til hva problemet er så er jeg takknemlig. p.s. er ikkje sikker om at dette er feil postet, men jeg satser på att det er rett. MSI K8T hovedkort og Seagate S-ATA disk? Da bør du bytte disk eller hovedkort Hvis ikke? Prøv en reinstall. Evt. en bootcd av et eller annet slag for å se at filsystemet ikke er ødelagt. Skjedd meg en gang, og en kamerat av meg sleit med det 2-3 ganger (pga det hovedkortet og den disken vel og merke). Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Nå har jeg Gigabyte GA-8IK1100 å p4 2,8@800, 2xS-ata maxtor 120 gb, hadde abit ic7 max 3 hovedkort da. Men hvis jeg må formatere er det jevli surt da. jeg har jo masse jeg ønsker å beholde der. men jeg er til å med ikke sikker hvilken partisjon windows ligger på heller jeg da. Endret 22. desember 2004 av Azizel Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 er det noen som kan si meg hvordan jeg hvet vilken som har windows å vilken som ikke har?? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det er vel bare å koble vekk en av diskene, så finner du for ut hvilken av dem som booter. Du bør gjøre en Repair Install. Da slipper du å miste det du hadde installert. http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servic...s/xp/Repair.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå