Gå til innhold

Problemer med å starte windows.

Azizel

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har akkurat koblet i mitt nye hovedkort. jeg tror jeg har gjort alt rett. men når jeg skal slå på datan kommer jeg helt fram til windows loading screen´n, men da rebooter datan. Vet ikke om det er noe med hardwaren eller softwaren. hvis noen kan komme med tips til hva problemet er så er jeg takknemlig. p.s. er ikkje sikker om at dette er feil postet, men jeg satser på att det er rett. :thumbup:

Endret av Azizel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg har akkurat koblet i mitt nye hovedkort. jeg tror jeg har gjort alt rett. men når jeg skal slå på datan kommer jeg helt fram til windows loading screen´n, men da rebooter datan. Vet ikke om det er noe med hardwaren eller softwaren. hvis noen kan komme med tips til hva problemet er så er jeg takknemlig. p.s. er ikkje sikker om at dette er feil postet, men jeg satser på att det er rett. :thumbup:

MSI K8T hovedkort og Seagate S-ATA disk?

Da bør du bytte disk eller hovedkort :p

Hvis ikke?

Prøv en reinstall. Evt. en bootcd av et eller annet slag for å se at filsystemet ikke er ødelagt. Skjedd meg en gang, og en kamerat av meg sleit med det 2-3 ganger (pga det hovedkortet og den disken vel og merke).

Lenke til kommentar

Nå har jeg Gigabyte GA-8IK1100 å p4 2,8@800, 2xS-ata maxtor 120 gb, hadde abit ic7 max 3 hovedkort da. Men hvis jeg må formatere er det jevli surt da. jeg har jo masse jeg ønsker å beholde der. men jeg er til å med ikke sikker hvilken partisjon windows ligger på heller jeg da.

Endret av Azizel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...