AKIRAx77 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Nettopp kjøpt meg Samsung D500. Før har jeg hatt Symbian OS mobiler og vant til symbian software. Og før dere spør meg hvorfor jeg har gått fra den "smale sti" så er det bare ferie. Symbian er konge, og jeg skal tilbake...bare vil prøve litt annet. anyhow..jeg lurer på hvordan man finner ut hva som kan kjøre på min mobil. Finnes det noe jeg bør se etter som indikerer at det skal funke bra på min selv om ikke akkurat min modell er spesifisert for den aplikasjonen. OS, java versjoner, skjerm oppløsning..osv. Jeg ser hovedsakelig etter java software som automatisk laster ned vær oppdateringer, valuta kurser...nyheter..osv. Mer nytte aplikasjoner enn spill. Så hvis noen har tips til hvor jeg bør se..så hadde det vært flott!! AKIRA Endret 24. desember 2004 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Ok, konkret spm. Har noen noe formening om denne java aplikasjonen kan virke med min Samsung D500? Jeg hadde denne softwaren på min N6600 og likte den meget godt!! http://www.mobimate.com/j2me/wmse/index.shtml AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå