Ohny Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 var det noen som var på cebit ifjor, eller har vært der i det hele tatt? må si det er sinnsykt bra der. ifjor var jeg der men hadde ikke nok tid å besøke alle avdelingene, da vi kom til mobil avdelingen var det allerede for sent, siden bussen gikk. men må si jeg så da de mobilene som er snakk om nå, se s700, lg 5100, n5140, n 6600 +++++++++++ men som sagt, jeg har sett at det er snakk om "clara" og jeg regner med den var der, men fikk aldri sjansen å ta en titt hos Sony Ericsson, Panasonic, Samsung, NEC og sånt var helt vilt. det var kjipt at vi ikke kunne ta bilder inne på mobil hallen, men disse bildene fikk jeg tatt (snik) Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Du tror SE Clara, en mobil som ifølge ryktene kommer sommer 2005, var på Cebit i mars 2004? I doubt it. Bare offisiellt lanserte mobiler som vises frem der Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Mange av dere kommer til å tenke "æsj så gamle modeller og kjedelige mobiler" men husk at disse bildene ble tatt i mars da. tror de fleste hadde ikke kommet ut på markedet enda (om jeg ikke tar helt feil ) og grunnen til at jeg ikke har flere bilder, var nettopp fordi vi ble jagd bort av de folka med gang kameran var til syne. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 nei muligens tok jeg da feil ang "clara", men det var sykt med mobiler, forestill dere Lillestrøm varemessa med bare mobiler og stæsj, fikk ikke tid å titte på alle avdelingene, det var så si 25 haller og alle de er varemessa størrelsen mens noen var større. *hoof a mei * Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det kan vel godt hende at vi får se "clara" på Cebit 2005. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 dealen er at de mobilene som vises på cebit, de kommer da 7-8mnd etter, men det er nå snakk om at clara kommer ut om... tja... vet ikke... hihi. skal skal jaggu meg få med meg mest av de nye til mars ass Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hvor foregår messen igjen? Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) dealen er at de mobilene som vises på cebit, de kommer da 7-8mnd etter, men det er nå snakk om at clara kommer ut om... tja... vet ikke... hihi. skal skal jaggu meg få med meg mest av de nye til mars ass K700i ble vist som bare det på Cebit 04. Clara kommer i kvartal to, altså samme årsperiode som K700i og T610. Regner med at SE presenterer noen nye mobiler (det burde de ha gjort for lenge siden) rett før CeBit, og viser dem på CeBit. Dinsdale: Hannover 10. - 16. mars Endret 22. desember 2004 av arehei Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hannover 10. - 16. mars Kan vi ikke ha "amobil.no på tur"? Alle får like t-skjorter så kan vi ha guide osv Vil dra til Cebit, men det blir vel neppe... Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 amobil kan sponse alle oss en liten tur til cebit!! Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Tror dere det blir noe av N6680 til Cebit2005? Endret 23. desember 2004 av ramma_2pac Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 det tror jeg faktisk ikke, for de modellene som vi hører og ser nå, det er "old" for cebit. som regel kommer cebit ut med mobiler som vi hører om 6-8mnd senere Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 det tror jeg faktisk ikke, for de modellene som vi hører og ser nå, det er "old" for cebit. som regel kommer cebit ut med mobiler som vi hører om 6-8mnd senere Tror du er litt på villspor igjen. Mobilene som vi ser som rykter nå, f.eks. 6680 og Clara er det store sjanser for blir lansert om en måned, kanskje to, eller kanskje litt mer. Disse vil da bli vist frem på CeBit. De mobilene som f.eks. Nokia og SE skal begynne å selge til sommern blir jo lansert en stund før, og vist frem på CeBit. Eksempel er S700i. Den ble lansert rundt Cebit tiden, vist frem på Cebit, og kom i butikkene i tredje kvartal. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 du jeg har vært der, jeg så jeg tror jeg vet litt mer enn deg, det er som sagt mobiler som vil komme ut etter sommer som er på cebit, om N6680 og clara kommer ut om par mnd, tror jeg neppe at jeg vil se dem på cebit 2005 Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 du jeg har vært der, jeg så jeg tror jeg vet litt mer enn deg, det er som sagt mobiler som vil komme ut etter sommer som er på cebit, om N6680 og clara kommer ut om par mnd, tror jeg neppe at jeg vil se dem på cebit 2005 du prøver altså å si at mobiler som Nokia 7610 og SE K700i ikke var på CeBit 05? Disse ble lansert for salg sommeren 04, og var selvfølgelig på Cebit 04. Jeg har fått med deg at du har vært der, men det spiller veldig liten rolle at du har vært der når du tydeligvis ikke har lært så mye av det.... Kan selv sitere deg: da vi kom til mobil avdelingen var det allerede for sent, siden bussen gikk. videre skriver du: men må si jeg så da de mobilene som er snakk om nå, se s700, lg 5100, n5140, n 6600 +++++++++++ Jeg kan ikke akkurat se på N6600 som en særlig ny mobil, da den kom for salg 4 mnd før Cebit 04. Men for all del, du har din fulle rett til å tro hva du vil. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Vel ok, tok visst feil der. hvordan klarte jeg å glemme det. jeg hadde jo n6600 den tiden, kjøpte visst nov 2003. Arehei: det med bussen, mobilavdelingen lå litt lengre inn. og det var første gangen vi var der. self ville vi oppleve noe annet også. vi ble kjørt med buss til messa kl.10, og bussen dro igjen kl.17, hva vi gjorde så lenge der *hehe* det kan du lure på. men dealen er at denne gangen skal ivaffal jeg rett til mobilavdelingen og håper på å få tatt flere bilder uten "pliz pliz do not take pictures" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå