Gå til innhold

lurer på å kjøpe BenQ FP937s

South_Bridge

Anbefalte innlegg

Noen som kan fortelle meg om BenQ FP937s er et bra kjøp? Og hva med andre skjermer? Sitter på en Hansol 17", og denne er vanvittig mørk. Sliter ekstremt på en god del maps i blant annet CS. Skal bruke skjermen til å se filmer, spille og til ellers vanlig bruk. I og med at jeg sitter en del timer forran skjermen bør den heller ikke gjøre vondt i øynene... En annen skjerm som er bedre til den samme prisen?

Lars

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meget godt valg, med tanke på 19 tommere. Dette er helt klart den skjermen jeg vil anbefale foran andre tilsvarende.

Det at skjermen din er for mørk, kan fint løses ved å skru opp gamma i windows. F.eks ved bruk av programmet Powerstrip. Jeg har selv brukt en FP937s i noen dager, og dette har ført til at jeg ikke lenger orker å bruke min gamle stort sett lenger, som er en dyr 19" Panasonic Panaflat PF90 skjerm... Lykke til med kjøp av ny skjerm!

Lenke til kommentar
så denne BenQ FP937s er ikke noe spesielt mørk? Noe av det som plager meg mest. Kan jo sette opp gamma og bruker programmer som powerstrip, men dette går jo ut over fargene... har vi en test av denne skjermen på hw.no eller?

Selvfølgelig har vi det :)

http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=10174

Men hvis du har en link til en 6ms LCd så vil jeg veldig gjerne se den. Det tror jeg nemlig ikke helt på. Det laveste jeg har sett er 8 ms, og da uten ISO-sertifisering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...