South_Bridge Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Noen som kan fortelle meg om BenQ FP937s er et bra kjøp? Og hva med andre skjermer? Sitter på en Hansol 17", og denne er vanvittig mørk. Sliter ekstremt på en god del maps i blant annet CS. Skal bruke skjermen til å se filmer, spille og til ellers vanlig bruk. I og med at jeg sitter en del timer forran skjermen bør den heller ikke gjøre vondt i øynene... En annen skjerm som er bedre til den samme prisen? Lars Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Meget godt valg, med tanke på 19 tommere. Dette er helt klart den skjermen jeg vil anbefale foran andre tilsvarende. Det at skjermen din er for mørk, kan fint løses ved å skru opp gamma i windows. F.eks ved bruk av programmet Powerstrip. Jeg har selv brukt en FP937s i noen dager, og dette har ført til at jeg ikke lenger orker å bruke min gamle stort sett lenger, som er en dyr 19" Panasonic Panaflat PF90 skjerm... Lykke til med kjøp av ny skjerm! Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 så denne BenQ FP937s er ikke noe spesielt mørk? Noe av det som plager meg mest. Kan jo sette opp gamma og bruker programmer som powerstrip, men dette går jo ut over fargene... har vi en test av denne skjermen på hw.no eller? Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 dessuten er jeg litt redd for etterslepet... Responstiden er jo på 12ms. Noe som ikke er så galt. Finnes jo skjermer som kjører helt nede i 10 og 6 har jeg nu sett Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Du har BenQ FP937s+ som har 8ms og skal koste rundt en 4000kr. Veit ikke hvor dessvere så jeg kan ikke gi deg en link! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Her får du BenQ FP937s+. Kan si at jeg ikke merker noe til etterslep på min BenQ FP937s Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 hadde egentlig satt 3600 + frakt som maks. Så det blir vel BenQ FP937s på meg til jul jah. Noen som har noen bilder for å demonstrere hvor skjermen takler feks film og spill? Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 så denne BenQ FP937s er ikke noe spesielt mørk? Noe av det som plager meg mest. Kan jo sette opp gamma og bruker programmer som powerstrip, men dette går jo ut over fargene... har vi en test av denne skjermen på hw.no eller? Selvfølgelig har vi det http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=10174 Men hvis du har en link til en 6ms LCd så vil jeg veldig gjerne se den. Det tror jeg nemlig ikke helt på. Det laveste jeg har sett er 8 ms, og da uten ISO-sertifisering. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Hmm... ingen norske butikker som har den. Fant den på amazon da, og da til en litt mer "snillere" pris. AMAZON Noen tips om jeg hvor jeg skal bestille? Lurt å bestille fra andre butikker en norske? Endret 22. desember 2004 av South_Bridge Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 De fleste har ubekreftet 30.12.04, noen har ubekreftet 23.12.04, og noen har bekreftet 5-10.01.05 ... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hmm... ingen norske butikker som har den. Fant den på amazon da, og da til en litt mer "snillere" pris. AMAZON Noen tips om jeg hvor jeg skal bestille? Lurt å bestille fra andre butikker en norske? Prisguiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå