Itw Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Heisann. Hvordan gjør jeg om divx om til dvd? Har lyst og brenne filmer osv som jeg har lastet ned sånn att jeg kan se det på dvd spillern, men hvordan gjør jeg det om til dvd format? Bruker nero 6603 til og brenne med, men finner ikke noe for og lage dvd film der.... Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Google er din venn... Denne siden kan kanskje hjelpe deg litt... http://www.videohelp.com/guides.php?tools=...+or+List+Guides Lenke til kommentar
Vims Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Heisann. Hvordan gjør jeg om divx om til dvd? Har lyst og brenne filmer osv som jeg har lastet ned sånn att jeg kan se det på dvd spillern, men hvordan gjør jeg det om til dvd format? Bruker nero 6603 til og brenne med, men finner ikke noe for og lage dvd film der.... Støtter dvd'en din svcd,vcd så er det jo bare å bruke Nero Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 TMPGEnc DVD Author 1.6 Lenke til kommentar
KyusS Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Nerovision Express har intet problem med å konvertere videofiler til dvd-format Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå