rallyeraider Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Billakkere sjefsjobb. Har jobba me det i 3 år nå.. Får gå i en stramme hvite dress å lukte på løsemidler . hva mer kan du ønske Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Billakkere sjefsjobb. Har jobba me det i 3 år nå.. Får gå i en stramme hvite dress å lukte på løsemidler . hva mer kan du ønske drømmejobben Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det spørs hvor motivert en allmennelev på VK1 er til å starte på yrkesfag-GK igjen, for så å arbeide seg gjennom 4-5 nye år og få fagbrev... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg vet ikke akkurat om noen andre har sagt det, men interiserer du deg for data kan du jo bli informasjonsteknolog. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 DEFINITIVT pilot.... enten sivilt eller i forsvaret... Blir du kamppilot i forsvaret så må du riktignok være utplassert i 12 år, så hvis du ikke vil "kaste bort" no tid på forsvaret, så er kanskje ikke kamppilot det beste du kan velge..... men, men - pilot er nok et spennende yrke, ja... ikke at jeg vet no om det her, er bare 15 og prøver å finne ut hva jeg skal bli selv... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Pilot i forsvaretbetyr jo gratis utdanning+lønn. Men jeg er fristet til å trekke tilbake mitt forslag om et yrke i forsvaret. De har ikke så mye å tilby lenger. Med beordringsplikt innført, fjerning av oppsigelsesvern og i tillegg en fot i ræven når man fyller 35 så er det litt mindre fristende enn før. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Shipping-bransjen (som av alle ting HalTan nevner!) inneholder mange utfordringer, enten du vil arbeide som megler, økonom eller jurist. Siviløkonom er jo en allsidig utdannelse, like allsidig er jo det å bli jurist. Liker du tall, er kanskje revisor det du skal bli. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ville ikke satset på å studere IT i hvertfall.. Greit å faktisk få jobb etter at man er ferdig. Jeg føler jeg har peilet meg ut en sti og ikke kan hoppe av nå. Får håpe jobbmarkedet tar seg opp innen jeg er ferdig. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Tar du IT - da er du arbeidsløs i minst 10 år - Om du ikke grunnlegger ditt eget firma... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Flyttes til jobb og utdanning. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Tar du IT - da er du arbeidsløs i minst 10 år - Om du ikke grunnlegger ditt eget firma... Snakker du om efaring eller? Lenke til kommentar
nord Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 les inne på: http://jobbfeber.no/ http://jobbfeber.no/artikkel.lasso?-Search...-KeyValue=32817 lykke til. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Tar du IT - da er du arbeidsløs i minst 10 år - Om du ikke grunnlegger ditt eget firma... Dokumentasjon dokumentasjon! Rett ord ville nok heller blitt at det er litt vanskeligere å få seg jobb og man må jobbe littt mer og kansje tidligere for å finne det man har lyst til.. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Førskolelærer? Ett litt anderledes yrke. Stor sjanser for jobb. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Ville ikke satset på å studere IT i hvertfall.. Greit å faktisk få jobb etter at man er ferdig. Jeg føler jeg har peilet meg ut en sti og ikke kan hoppe av nå. Får håpe jobbmarkedet tar seg opp innen jeg er ferdig. Selv om du er ferdig med læretiden tror jeg ikke du har peilet deg ut en karriere. Går du forkurs er det jo en haug med diverse utdanninger du kan velge mellom. Så kan du jo alltids få deg jobb i kassa på rema 1000 Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 http://aetat.com/cgi-bin/aetat/imaker?id=16290 her finner du aetat`s tester Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå