jealei Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hei vet noen av dere om noen brae telefoner som kommer til våren Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 ja, det var jo veldig enkel, du burde si hvor mye du vil gi, hva du trenger osv, når du skriver bra så kan det bety hva som helst. F.eks. en mener at SE T610 er best, mens en annen mener at P800 er best, det komer ann på hvilke funksjoner du vil a, som sagt! Lenke til kommentar
jealei Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg spør etter en bra telefon som kommer til VÅREN så vidt jeg vet så er det en stund til. Da anbefaler ikke du t610 den er jo år gammel Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 hvis du leser ordentlig så står det "f.eks" og det betyr "for eksempel", hvis du ikke vet hva "for eksempel" betyr så les en ordbok, dessuten kunne du ha brukt malen som 'C4mpi' sier, i det forige innlegge ditt, hvis du bare lager for korte poster så du tror at du må lage en ny post, vil du bli sett på som useriøs, men siden du sier til våren uten mal får jeg vel si Samsung E720, D500, Nokia 3230 og Sony Ericsson 'Clara' (hvis den kommer) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå