knaser Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hvem synger sangen og hva heter den? Det er en setning i sangen der fyren sier: -"I see the very blue horizon". Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 stikkyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy...... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Trykker du på det lange ordet så kommer du til Mekka. Lenke til kommentar
knaser Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Trykker du på det lange ordet så kommer du til Mekka. Mekka er en plass i Midtøsten. Nå har jeg allerede laget en tråd om dette så da kan folk likegodt svare her. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Trykker du på det lange ordet så kommer du til Mekka. Mekka er en plass i Midtøsten. Nå har jeg allerede laget en tråd om dette så da kan folk likegodt svare her. Nei Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Beyond The Blue Horizon ? Er ikke sikker altså. Hvis ikke det er riktig så kan du jo prøve stickyen som en del har nevnt før... Lenke til kommentar
knaser Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Trykker du på det lange ordet så kommer du til Mekka. Mekka er en plass i Midtøsten. Nå har jeg allerede laget en tråd om dette så da kan folk likegodt svare her. Nei jo Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det finnes som sagt en sticky til dette. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg