j-- Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Heisann! Jeg lurer på hvor jeg kan skjøpe et lite lcd-display med 2*20 tegn som passer inn i en 5,1/4" feste? Er ute etter noe som jeg kan bygge sammen selv, men som ikke er så vanskelig. Jeg har loddebolt, så det er ikke noe problem... Samme om butikken ligger i norge eller ikke, men det er jo beste mtp. frakt og support hvis den ligger i norge. Har sett på hammat.no, men det ser ikke ut som om de har et som er så lite at det kan moddes inn i et frontdeksel på 5,1/4" Burde helst være sett med alt som trengs for å få det til å virke... Tusen takk for hjelp! /Jonas Lenke til kommentar
vi er lost Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 HCS Electronics Her får du kjøpt LCD displayer. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Bare ikke kjøp et pci-kort med parallell-port som jeg, får det nemlig ikke til å virke... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Men er det noen av modellene som er på "HCS Electronics" som får plass i 1 cdrom-frontdeksel? Trenger en skjerm som får plass i bare et deksel Endret 22. desember 2004 av clvn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå